PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Ja det där är en sak som jag förbryllar mig över när jag tittar på Bridezillas... Varför är det bara brudens bröllop?? Fast.. egentligen är det ju det
Zukigirl: Om du inte kan dela med dig så är du inte redo att vara gift!!
Och vem har påstått att vi är kloka??
*stoppar in klubban i munnen igen och suger frenetiskt*
Titta!!! Nu skrev hon suga-ordet!!! *pekar på Yllo-snuskisen*
öhhh... vad faaan är det för låt jag har i spelaren!!?? Don´t want no short-dicked man.... ehhh....
Man kanske skulle ha den låten som brudvals?? *funderar*
Hmmmm... ingen dum låt för brudvalsen
Själv har jag ingen aning om vad 17 dom spelade när vi skulle dansa vår... vi fick inte bestämma alls *snyft*
Klubba är gott! *heheheh*
Yllo: Va!!?? Fick du inte bestämma!!?? Det var ju för sjutton DIN dag!!! *upprörd*
Fasiken vad skönt med lite distans i det här annars så gravallvarliga forumet! :)
Fästmö: Ja det är i denna tråden vi bastarder samlas!
Är det någon här som vet vad tizzeltazz gjorde på akuten???
Jag vill veta!!!
Lady o Lufsen : Har ingen aaaaning! Men jag hoppas inte det har något att göra med att Ingemar Bergman har dött! Uhhh... DET var lika lågt som Glocalnet det!