PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Liinda_e - kanske inte om mormor också fått sig sin besärda del!!
pappa med min mormor....
mamma med min bror.....
härligt härligt!
:D :D :D
Besärda - hahaha vilken rolig felskrivning! *Freud tvinnar skägget*8)
Jo men fatta vilken bra stämning det blir av nyckelleken!!
Liinda_e: Självklart ska inte brudparet delta i nyckelleken! Dom ska ju tillbringa bröllopsnatten tillsammans och bli av med oskulden!! För visst är vi alla oskulder när vi gifter oss.... oavsett om det är för första gången eller 10:e
Yllo - oo ja! Jag var oskuld iallafall! Jäpp. *smiley med gloria*
klart jag e oskuld
räknas det om man på festen råkar vara med bestman lr nått?
är man fortfarande oskuld på natten...asså det är ju innom samma dygn.kan väll inte vara så noga?
Närå. Det är lugnt. Alla är oskulder.
Liinda_e: Asså, det spelar ingen roll om du är med 100 karlar under själva festen. Den helige anden kommer ner och fixar att du är oskuld på bröllopsnatten ändå
Det där med bröllopsnatten var fruktansvärt. Jag var så rädd att det skulle göra ont.. har ju läst det i böcker och så... Men det var inte så farligt i alla fall Min man var så öm när vi gick och la oss och lade armarna om mig och jag fick kyssen med stort K!! Alla har vi väl läst Barbara Cartland romaner och fått veta att man har sex på det viset.. En kyss är ju vad som behövs för att bli med barn
Yllo- kände du hettan från hans länder då? Det gjorde jag!