• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mr Perfect´s blivande fru

Whoa! Jag har ju missat massor, kommer typ aldrig att hinna läsa ifall! Sist jag kollade var vi på sida 52... Herremingud! Det finns alltså fler än jag som är ehh, ja lite sjuk i skallbenet.... ;)

• zukigirl

Mr Perfect´s blivande fru :
    hehehe... det beror ju på hur man ser det! I dom kretsarna jag umgås så är det här helt normalt! Och vi kan ju inte ha fel!

• zukigirl

Det här är ju bedrövligt!! Vad faen, har alla åkt på semester eller? *går och lägger mig för här är tråkigt*

• Yllo

Ska göra ett tappert försök att läsa igenom det som tillkommit sedan jag loggade ut i fredags... snart *pust*

• Yllo

Alltså... nu börjar jag få PANIIIIK!! Det är bara 8 år och 10 månader kvar till vårt bröllop och INGEN har osat än Har kan dom göra så här mot mig? *gråter hejdlöst* Vad ska jag göra för att straffa dem? Fattar dom inte att inbjudan dom fick förra året till bröllopet då även gäller för det här??

• Tizzeltazz

*kikar in*
    en annan har ju roat sig med att sitta på akuten och göra otrevliga saker med tops och en liten sked med tillhörande burk... *dont ask*

hmm inte mycket som händer här? vart är queen crazy och alla galna brides eg?

• Lady o Lufsen

Tizzeltazz :
    ...fast jag måste nog fråga ändå....vad gör man med tops, sked och burk?

Först tänkte jag på öronen men såg inte sambandet med skeden (för sååå stora öron har du väl inte??)

• Lady o Lufsen

...det kanske var öronen ändå...?
    HO-HOOOOOO...HÖR DU MIG NU??????

• Pokiyoo

Hehehe är åsså nyfiken

• Lady o Lufsen

tizzeltazz :

jag ska försöka hitta en höööörapparat till dig!

håll ut!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!