PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jodie : Vad menar du!!?? Vi är fina flickor som håller på oss ska du veta!!! *öhhh*
Jag fattar inte heller vad Jodie menar??
Jodie- här håller vi på med topz, skedar och burkar...hörapparater och annat smått o gott- just för att undvika bröllopsnatten!
Två vänninor sitter och dricker kaffe. Då kommer den enas man gående i trädgården med en stor bukett blommor.
- Vilken omtänksam och snäll make du har, vilka vackra blommor! Han måste verkligen gilla dig!
- Blommorna är väl fina, men vet du vad han egentligen vill? Han vill att jag ska ligga på rygg med benen i vädret hela helgen!
- Men...har ni ingen vas?
...kanske just därför??
tizzeltazz :
Har du åkt tillbaka till akuten, eller?
Nu har du kanske fastnat i burken???
HOOO-HOOOOOO HÖR DU INTE MIG FORTFARANDE???
*kan ju vara en vaxpropp som hon vill skeda ur?*
Ska vi ringa Polisen, kanske???
Hon kan ju faktiskt ha fastnat med skeden i örat, topzen i munnen och längst nere i burken?
Då har hon svårt att höra oss och hon kan heller inte skrika...eller komma loss?
Jodie :
Ja! SÅ kan det ju också vara! Stackar´n....va jobbigt DET måste vara
Jamen då behöver vi alla fall inte ringa Polisen- det är ju skönt!
OM hon har tamponger i öronen så kan det ju faktiskt hända att psykvården har brett ut sina beskyddande vingar över henne och då är hon ju i tryggt förvar...Hon kommer att få hur många topz som helst att jobba med- då blir hon nog lycklig, tror du inte???
Har för länge sen gett upp alla försök att läsa ikapp i den här tråden för allvarligt talat man riskerar ju att bli galen om man ska bläddra sig igenom alla dråpligheter :D
Men det låter ju som att ni har trevligt (som sig bör i tråden)
"Sjukvården brett ut sina...." :D :D :D