PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
På tal om grejer i brevlådan... läste någonstans om en karl som petade ned dasen i folks brevlådor och hojtade nåt i stil med "kom och se en äkta korv" (jaja, nånting ditåt var det)
Hihi, förstå då om den som bor där är lite flink i fingrar och tanke och smäller till brevlådeluckan.... :D :D :D MOAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......!!!
"3 överraskningar i en" :D
Kanske ska skicka nån dåre som ollar deras handtag som tack för att ni (läs inte) tog tid att OSA...
Ja, eller så skickar du nån som gör en fin "fjäril" :D :D :D
ehhh... Fjäril?? *försöker googla fram vad det är*
Zuki..."stämpla nolla" menar nog Sister men du vet ju hur hon är...
Hej Sister!
...fast det kanske kan bli en fjäril beroende på vad man har för fysiska, anatomiska förutsättningar...Hmmmm
aha!!! Ja men DÅ vet jag ju vad hon menade!!!
Stämpla nolla känns som någotmera.... eh - _bakåtsträvande_ om ni förstår.
Fjäril, jamen det blir det väl om man breder ut sina tillgångar lite innan man bestämt trycker dit sin feminina signatur....? :D
Hej Lady!! *vinkar och nickar ivrigt igenkännande*