PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
NU har jag ÄNTLIGEN kommit på hur jag ska göra med maten! Om alla tar på sig en sån här så lär dom ju inte äta så mycket! *skiner som en sol* Finns ju i svart med om jag vill matcha temat. cgi.ebay.com/New-costume-Straight-Jacket-small-by-monkeydungeon_W0QQitemZ140140564116QQihZ004QQcategoryZ80914QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Och inte behöver du bekymra dig om att gästerna ska börja nypa den nygifte mannen i baken heller... ;) :D
Det är ju på alla sätt och vis en utmärkt lösning!
äsch... nypa får de la gärna göra... Jag är inte knusslig av mig. Jag kan ju passa på att nypa lite på alla andra som kommer att vara där. Alla kommer ju då att få ett nyp!
*tokfniss!* :D
har ätit pizza och har nu feta gravidmagen... *klappar på* men det var det värt! :D
visade tvångsjackan för m2b som undrar vad sjutton vi håller på med egentligen ;)
Tizzeltazz : öhhh... vad vi håller på med? Men vi planerar ju bröllop! Har han ingen förståelse alls?
zuki
exakt! karlar kan vara så tröga ibland!
*toabreak just nu - tittar på Disturbia*
Tizzeltazz : VA!!??? Tittar du på Disturbia!!!!??? Men... Den vill jag ju med se!!! Var har du fått den ifrån? Du laddar väl inte ner olagligt va!? *flinar*
Som ett överaskningsmoment till de som inte behagar att osa i tid ska jag nu skicka en brevbomb till...........