• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zozo

Hmmm.. jag stângde av strömmen en gang när jag blev arg pa min datainsnöade m2b... Det blev livat i holken...

• Sister of the Night

Frostskador på der dase? *tja, den lär ju inte ge "vika" i första taget :D

• Tizzeltazz

*dansar runt i en cirkel och sjunger "sister är perveeers, sister är perveeers"*

• Tizzeltazz

chokladgegg? förresten? :D *tell me tell me*

• Sister of the Night

"pökal" :D :D :D

Oj, det har aldrig jag vågat mig på. men jag har av misstag petat utkontakten en gång (satt löst)och det väckte stooooooor uppståndelse (nä, inte SÅN upp-"ståndelse")

• Zozo

Nja hos oss var det inte en i kärlekens skimmer glittrande scen det ledde till... Ta hellre sladden!

• Sister of the Night

Tizzeltazz

Jo vet du, jag har minsann sett i en butik nångång att det finns chokogegg på burk som folk använder till att smeta ut på varann. fast de skenheliga fjantarna i butiken påstod att det var i vanligt massagesyfte *skakar på huvudet åt sånt trams*

• Tizzeltazz

hans sladd sitter fortfarande i men längre bak är den urkopplad och ersatt med min sladd *ler ondskefullt*

tar BT-holism till en helt ny nivå här kkänner jag! :D :D

• Sister of the Night

Zozo

Hm, alltså tell me about it, är det på något sätt _värre_ att peta ut kontakten än att nypa sladden?
    *jag å datorer, vissel vissel*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!