PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Hmmm.. äger man 50% av den med??? Fast vad f-n ska man med halva till????
Sister: High five! *klapp*
Hehehe :D
Zozo
Nääääe, en halv gör ingen förnöjelse.
*jämför "En fluga gör ingen sommar"
Förresten, kör man lite med klubban också ibland så får familjeklubban en intressant smakupplevelse emellanåt *ler soligt* :D
Nääääääääääääääää *Dobbydunkar* SKREV jag det DÄR....?! :o *rodnar djupt ner på tårna*
*ASG* Jag måste härifrån innan jag blir TOTALT störd!!
ok nu måste jag bara hoppa in och berätta:
vi tittar på top gear polar thingie och de berättade om en man som fått frostskador på dasen när han kissade!!
och mina kära kära systrar i kampen (tänker på eddie murphy "half! I want half!") om jag tar sladden från en datanörd och alltså dödar hans macbook då blir det nig krig och jag kommer få smisk! och smisk det är ju väldigt...trevligt...faktiskt... hmm. ok.
Shit, jag tog tusen, jag tog tusen!!! *dansar runt med en jättpokal*
Tizzel
Om du har riktig tur kanske du kan få smisk med sladden..? *räcker hjälpsamt över en burk chokladgegg för extra effekt*