PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
nä inte går ni för långt då heller! Era gäster får väl hålla tyst om vad de tänker o tycker - det är ju faktist DITT bröllop!!!
Och det är ok, du är förlåten, du har ju ändå startat den här tråden, men se till att hålla dig här nu då!
Satt och funderade på det där med fotografen...
Min sambon kom med ett jättebra förslag! Om man vill spara lite tid så kan man ju be sin chaufför att efter vigseln och på väg till festen köra snabbt som attans genom tex. Lundbytunneln några ggr. fram och tillbaka (om man nu gifter sig i göteborg) eller nått liknande ställe med samma service. Så ca. två veckor efter bröllopet får man hem korten i brevlådan! Visserligen är de ju lite dyra, men du behöver juh inte ens gå till posten och hämta ut dom! Visste inte ens om att Vägverket hade sådan service till sina kunder!
*asg*
nä nu drar jag frö idag...ska ut i stugan
jäkla påhitt av min m2b......
cs imorn igen...
Man har liksom kommit i en viss stämning här i tråden så nu får man verkligen sätta sig på fingrarna så man inte skriver något dumt i andra trådar.
Jag fick kedja fast mig för att inte skriva att jag och min man höll varandra i öronen när vi gick in...
Å jag måste också dra... har en träff med en viss karl o hans familj i em... å så en himla massa shopping att göra.
Öronen? Kan man inte köra ett "nyp i stjärten" medan man går in i så fall?
hahahahahaha ett nyp i stjärten på prästen i så fall
Åh! Det hade jag velat ha!
Yes! där satte du den!
Angående smak på moussetårtor förresten - vad sägs om banan o brännässla?