• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jeenny

Åååå Pallar inte ens läsa ikapp... D e för mycke. Men Tezz: Ja tycker lätt att du ska byta fotograf, kan ju lätt bli att ni oxå får en sån bild!!

• Bauti

Tänk på att kameran lägger på 5 kg.

• TezzAmore

Bauti: Så du tror att det är kameran det är fel på? Ja, så kan det ju nog va! *fniss*

• Viktigpetter

Men om kameran lägger på fem kilo, hur ser då killen ut i vanliga fall?!

• Viktigpetter

Hm, kan ju vara nån sån där modern snedvinkelskamera kanske... lägger på hos vissa o drar av för andra... flyttar sig säkert från en till en annan! Så måste det vara!

• TezzAmore

Viktigpetter: Jag har hört att Cannons senaste kamera är en snedvinkelkamera! Det kanske är en sån fotografen använder?

• Viktigpetter

Ah! Det måste det ju vara då förstås! Själv tänkte jag att det räcker ju om min brorsdotter fotograferar med deras polaroidkamera, då får vi ju bilderna på en gång också. Blir säkert toppen! Min svägerska tycker vi är lite snåla... själva hade de ju en av de där i den där gruppen vad den nu kallas, så de la väl ut sisådär 70 000 på sina foton. Å inte är de fina heller! Redigerade som sjutton, så man ser ju inte ens hur gula tänder hon har i vanliga fall!

• Viktigpetter

Å så har de nån sorts reportagefoton så man ser hur de ser ut innan också... o medan de är hos frisören o sånt där bjäfs. Till råga på allt har de ett bildspel på hela eländet också!

• TezzAmore

Men gud alltså! De låter ju helt galet juh?!! *skakar på huvet*

• Viktigpetter

Jamen, du hör ju! Å förstoringar till sovrummet å hela fadderullan. Nä, vi kör på vår brorsdotter på 9 år. Skulle hon bli blyg o banga får väl hennes lillebror hålla kameran då för sjutton, han är ju ändå bara 3 o kan inte festa - för alla andra vill ju hinna festa o få vara med på korten också!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!