PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jaha...lika galet idag alltså. Även utan knäppgöken Liinda_e. Ni andra håller även ni rätt hög standard.
Jaha, när man talar om trollen...
Ähhh... vi andra har ju sovit och tagit igen oss.... samt klurat ut mer tokigheter
Men det där med fotograferna lät väll bra!
jag säger bara go for it...
för vi e ju alla olika och vill ha olika bröllop,och tur är väll det.....
för jag hade inte velat sitta på en isstol.... :D
jag nöjer mej med att förnedra mina gäster med avlopps vatten :D :D :D
hur ska jga göra det rent praktist?
kan man beställa billigt från china?
Nämen Liinda_e! Ni får väl spara ihop ert eget avloppsvatten ett tag i förväg!
men e inte det lite väl budget variant...
kanske kan man ge gästerna en varsin hink dagarna innan...(vi gifter oss på annan ort) och säga att man gör så där...och sen surorise......får dom tillbaka det...
oj.....gick lite väl långt nu kanske.....
tillbaka till fotografer.......
Liinda_e det är ju mycket mycket billigare att spara ert egna avloppsvatten samt samla ihop grannarnas. Tänk på att frakten blir jättedyr på avloppsvatten från Kina För att inte tala om tullen och intygen från hälsovårdsmyndigheten *huga, ryser vid bara tanken*