• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jetson

Billigt, och billigt... Det beror nog mest på om det fastnar i tullen. Hade jag varit dig hade jag kört på Viktigpetters idé. Då kan du ju själv bestämma färg och konsistens osv. för att få det perfekta resultatet. Och så är det ju DIN dag!

• Jetson

Yllo, du plockar det ur munnen på mig!

• wifetobe07

Ursäkta att jag lånar er tråd nu, men jag har ett stooort problem. Vi tänkte ta betalt av gästerna för att de ska få komma in i kyrkan och vara med på vigseln. (Alltså, det är VÅR dag och vi gör precis som vi vill!!!!, kommentarer om detta undanbedes!!!)Men vi vet inte hur vi ska kunna fixa detta rent praktiskt. Om man bara har en korg typ som folk får lägga ett "valfritt bidrag" i finns det ju risk att snålisar bara lägger ett par hundra.... det går ju inte.

Kan man be prästen göra det? Eller måste man då betala honom/henne resetillägg?

Jag är ju helt ny på detta alltså... snälla hjälp, hur gör man??????

• Liinda_e

det har ju varit på tal om vapen här innan...det tycker jag är en god ide!!!!
    hota dom till livet på allt vad dom äger och har...vägrara dom...ja då blev det en mun mindre att mätta :D :D :D :D :D

• Jetson

wifetobe07: Fråga Viktigpetter om du kan få låna hennes 9-åring så fixar hon det.

• Liinda_e

och då kan ni ju passa på att visa hur det går för objudna gäster....:D :D :D :D

• wifetobe07

Perfekt! tack för tipset. Bara inte han/hon är för kort och inte syns. Fast vänta, räknas en 9 åring som barn? I så fall går det inte. Det är totalt barnförbud som gäller whatsoever...

• Yllo

wifetobe07: Du tar kontakt med Hells angels och ber dem komma till kyrkan. Placera dom precis innanför kyrkdörrarna och med råstyrka avtvinga era gäster det belopp du anser att det är värt för dom att betala för att se er vigas Självklart får du ju betala änglarna något.. men det torde räcka med en back öl och en k-pist!

• Jetson

Köp lite barnkläder på Hennes så ser hon ut som 18. Och platådojjor.

• Liinda_e

Nu är jag helt förstörd ....min m2b kom precis hem med kläderna han köpt för att ha på bröllopet....
    tårarna bara rinner han har köpt en GUL clown dräckt!
    jag bara grät och grät men han sa att han vägrar byta ...känns som om han inte alls förstår mina känslor!
    jag vill ställa in hela bröllopet nu ...det här kommer förstöra allt!
    hoppas ni kan hjälpa mej.
    han vill absolut inte disskutera saken.
    men för mej är det så himla viktigt varför förstår han inte det?
    vi har ju GRÖNT som tema INTE GULT!!!!!!!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!