• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • TezzAmore

Viktigpetter: Mycket bra idé! En treåring är ju billig i drift också, muta honom med en klubba om han skulle bli lite trött av att fotografera er hela dagen!

• Zozo

LOL Japp sa gick en timma pa jobb at att läsa ikapp....

Hmmm... man matte ha fotat mig med TVA kameror sedan förra aret... om varje kamera lägger pa 5kg... Argh! *springer och gömmer sig med livrädda blickar runt omkring*

• Yllo

Viktigpetter: Annars kan du få låna min styvdotter som fotograf. Hon är 17 år och älskar att fota med sin digitalkamera Enda problemet ni får är att ni förmodligen bara har ett eller två kort på er och så 19987 kort på henne

• Viktigpetter

Yllo
    Hm... vet inte riktigt vad jag ska ha bilder på henne till... Jo! Nu vet jag! Om vi drar på henne klänning o allt så slipper jag vara med på kort! Fast hon är säkert dyr i drift.... 17-åringar har en viss förmåga att nalla i barskåpet har jag hört o vi tänkte ju inte bjuda på mer än varsin klunk cider ur flaskan från ICA o sen ett snapsglas var med nåt utspätt vin till middagen... Å förresten ska vi ha barnfritt! Men 3-åringen måste de ju ta med sig, för han ammas fortfarande... Så då måste det ju bli han som fotar, för om 9-åringen ska vara med måste hon ha ett uppdrag - o jag har inget till henne än! Nån som har nåt tips? Mottages tocksamt!

• Viktigpetter

Tacksamt förstås...

• Yllo

Nejdå, hon är billig.. och framförallt så dricker hon inte alkohol

Hmmm... uppgift åt en 9-åring... Gå runt med en skål och ta upp kollekt så att ni får in lite extra pengar??

• Viktigpetter

Ja! Det låter bra! Å så skickar vi med henne en lapp om minimisumma också. Å så får de inte glömma presenterna! Jag VILL ju ha den där servisen som vi inte kommer att använda mer än när hans otäcka mamma hälsar på, å så allt matsilver vi önskat oss förstås... för att inte glömma bidragen till bröllopsresan!

• Viktigpetter

Konstig 17-åring som inte börjat med alkohol än... själv kommer jag ju från en riktigt håla å för att ha lite kul var man ju tvungen att antingen supa sig själv eller andra snygga...

• Yllo

Ja, visst är det konstigt *häpen* Själv började jag gå på krogen när jag var 16, tur att dom inte frågade leg på mig förrän dagen efter att jag fyllt 18 *fniss* samt att man var ju med i det där snurrade på stan i en gammal Ford Taunus och hinkade i sig öl *minns tillbaks till de gamla goda tiderna*

• Liinda_e

im back!!!!!!!!!!!!!!!
    snygg bild tezzamore....var det på dej sa du...läste inte så noga.... :D :D:D

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!