• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • wifetobe07

Han respekterar inte dig. Dumpa och ställ in bröllopet! Det är allt jag kan säga...

• Kakan -07

(kastar mig in i tråden efter att ha smygläst ett tag)

Liinda_e - Maken till fräckhet!! Ställ in bröllopet för du kan väl för allt i livet inte tillåta honom att bryta färgtemat!!! Hur skulle det se ut?!

• Yllo

Liinda_e antingen så går du igenom bröllopet som du tänkt dig MEN först måste du ju färga clowndräkten GRÖN (det kan du göra nattetid när han sover). Eller så hyr du helt enkelt in en strippa som du kan gifta dig med Du har ju redan dumpat honom såååå varför inte byta ut honom helt och hållet på den stora dagen??

• Liinda_e

yllo

Ja!!!! jätte bra...jag lurar honom...i kyrkan när vi ska svarar ja hoppar det fram en strippa och jag säger
    - ja han gifter jag mej med...hahah där fick du för att du vägra byta färg! :D :D

• Kakan -07

Jag har problem med min frisör!!
    När jag var där så hade jag med mig bilder på olika frisyrer jag tänkt mig. Men så sa hon att hon trodde jag skulle passa i rakat (har hår ända ner till rumpan). Jag kände mig väldigt osäker, men hon verkade övertygad om att det skulle vara jättesnyggt på mig.
    Och så sa hon att det här är ju ändå bara provuppsättningen, så vi kan ju prova utan att för den skull bestämma att det är så det blir.
    Eftersom hon verkade veta bättre än jag så gjorde vi så. Och nu har jag ju bara 1mm hår på huvudet, vilket inte alls var särskilt snyggt. Jag vågade dock inte säga något till henne, för hon såg så stark ut!!! Men jag betalade mina 15000kr och gick därifrån...
    Vad tycker ni jag ska göra nu? Jag vågar inte gå tillbaka och klaga - tänk om hon säger nej...?!

• Viktigpetter

Jamen, du tog väl med håret hem i alla fall? Ni får väl ha lite pyssel där hemma o klippa o klistra ett tag framöver... men klaga först! Det måste du! Å koppla in konsumentverket om hon inte lyssnar på dig! Hon måste ju i alla fall bjuda dig på nästa klippning kan man tycka.

• Viktigpetter

Glömde ju - ta med Bandidos eller nåt innan du går dit... o hoppas att hon inte har beskydd av Hells Angels eller nåt.

• Kakan -07

Jag har lite kontakter med Änglarna, kanske ska ta med dem då... Hon hade ganska fint hår själv så jag funderar på att låta dem skalpera henne så att jag kan ta det i stället. Då matchar jag dessutom den där caketoppern som jag köpte!

• Viktigpetter

Ja! Det låter ju bra! Om inte caketoppern ser ut exakt som en själv så får man väl anpassa sig lite.

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!