• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

vadå inte passa i rakat?
    har inte din kille kort hår?
    då matchar ni ju!
    fy fan vad kräsna somliga verkar va!

• Liinda_e

sen kan du ju raka in just married i bak skallen...var inte så kinkig...se möjligheterna!
    jag tror din frisör gjorde sitt bästa...

• Liinda_e

biter mej i tungan och skriver här ist....såg en tråd med macarons i frågan....
    ville skriva
    -ska ni ha makaroner på bröllopet?
    guuud så tacky!
    lr var det med ost till....i så fall lite bättre....

insåg i tid att det inte passade att skriva så på alla trådar...får hålla mej här... :D :D :D

• Viktigpetter

Ja stanna här du! Vad fasen ska du i nån annan tråd o göra! Så gör man väl inte heller!

• Zozo

Makaroner?? Nej, tacka vet jag hederliga ko-burgare!

• Liinda_e

*förlåt*
    tur att jag startade en tråd där jag får vara då.....
    hade blivit en tråkig tid här på bt annars.

• Liinda_e

ko burgare?
    det heter bröd med ko ju....
    man tar ju alltid brödet först....

• Zozo

Tänk sa manga fragor man kan ställa sig inför ett bröllop... jag har tex ALDRIG en funderat pa hur man ska halla händerna när man gar in i kyrkan! Tänk om vi gjode FEL? E vi inte gifta da?? Fast vi gifte oss intei kyrkan förstass... hjâlp, maste kolla upp det där!! Och hur HÖLL vi egentligen händerna? ATT jag inte skrev upp det??!!!

• Meddelande borttaget
  • Liinda_e

vi kommer rikta våra fingrar framåt med det mittersta uppsträckt i det där fula tecknet ni vet...(som man inte får skriva här för då hamnar det i filtret)....
    bara som en kul grej lixom...
    alla måste väll fatta att det är ett skämt.
    lr går vi för långt i vår humor då?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!