PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
vadå inte passa i rakat?
har inte din kille kort hår?
då matchar ni ju!
fy fan vad kräsna somliga verkar va!
sen kan du ju raka in just married i bak skallen...var inte så kinkig...se möjligheterna!
jag tror din frisör gjorde sitt bästa...
biter mej i tungan och skriver här ist....såg en tråd med macarons i frågan....
ville skriva
-ska ni ha makaroner på bröllopet?
guuud så tacky!
lr var det med ost till....i så fall lite bättre....
insåg i tid att det inte passade att skriva så på alla trådar...får hålla mej här... :D :D :D
Ja stanna här du! Vad fasen ska du i nån annan tråd o göra! Så gör man väl inte heller!
Makaroner?? Nej, tacka vet jag hederliga ko-burgare!
*förlåt*
tur att jag startade en tråd där jag får vara då.....
hade blivit en tråkig tid här på bt annars.
ko burgare?
det heter bröd med ko ju....
man tar ju alltid brödet först....
Tänk sa manga fragor man kan ställa sig inför ett bröllop... jag har tex ALDRIG en funderat pa hur man ska halla händerna när man gar in i kyrkan! Tänk om vi gjode FEL? E vi inte gifta da?? Fast vi gifte oss intei kyrkan förstass... hjâlp, maste kolla upp det där!! Och hur HÖLL vi egentligen händerna? ATT jag inte skrev upp det??!!!
vi kommer rikta våra fingrar framåt med det mittersta uppsträckt i det där fula tecknet ni vet...(som man inte får skriva här för då hamnar det i filtret)....
bara som en kul grej lixom...
alla måste väll fatta att det är ett skämt.
lr går vi för långt i vår humor då?