• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zozo

Du kan väl sprinkla lite socker pa en skiva knâckebröd.. Det blir vâl som pannkaka??

• Zozo

OCH zukigirl .. Du GLÖMDE dig nog??!! Det är ju DITT bröllop... inte ska du bry dig om vad gâsterna kan vânta sig? Nagon matta far det vâl vara???

• zukigirl

åhhh... tack zozo för att du påminde mig! Ibland tänker jag inte längre än näsan räcker... så klart att det är min vilja som räknas efdtersom det är min dag. Skit i gästerna! Dom behöver inte ha nån mat alls! Det räcker att dom kommer och lämna presenter!

• Zozo

Ja fast egentligen kan de vâl skicka presenterna??? De behöver ju inte komma själva! Tânk vilken budgetgrej!

• zukigirl

men... det går ju inte heller! Det är ju meningen att alla ska stå och titta och stöna av lycka över att dom får närvara vid vigseln och se den överjordiskt vackra bruden (dvs mig)när hon glider in i vagnen dragen av 4 strutsar. Annars är ju allt förgäves... Men sen kan dom gärna åka hem!

• Zozo

Aha, tänkte inte pa det.. Kan de inte spela in lite sadana ljud da? Fast det blir kanske lite spökhus av det da???

• Sister of the Night

Inspelade ljud a lá spökhus?

Snarare pökhus, right?

• zukigirl

hmm... kan ju bli lite porrvarning på det kanske. Jag får byta tema helt enkelt! Porrtema! Kom klädd som din favoritporrskådis! JAAAAA...

• Sister of the Night

Då undrar jag om jag kan va Kid Bengala va? *förbereder en dubbel hushållsrulle inför partyt*

• zukigirl

Va!!?? Och vad är det för fel på Ron Jeremy då!!?? *frustar och hickar hejdlöst vid tanken*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!