• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktigpetter

Nä nu måste jag bara dra! Vi ses hörrni!

• TezzAmore

Liinda_e: MÅSTE man nypa prästen i stjärten??? Vår ju gammal och ful, jag vill hellre nypa kantorn, han är bara 28 och ser ut som Brad Pitt!!

• Zozo

Vi hade tänkt ga pa händer men fick lägga ner det da det var singel pa platsen och jag ville inte visa mina stringtrosor.. Gästerna hade ju inte betalt för strippa!

• kentfantast

Zozo:

ja det är en svår avvägning det där... man vill ju vara unik liksom...

• zukigirl

Jag har lite funderingar angående det här med maten på festen. Har nästan bestämt mig för att vi ska ha stuvad spenat men från början tänkte vi ju ha kall buffe. Kan man servera spenaten kall tycker ni?

• Jetson

zukigirl: Ja, det går bra men då tycker jag ni även ska servara kall ärtsoppa till. Det lättar liksom upp det lite tycker jag.

• Zozo

Jag och rabiff! Här kommer Rosa igen...

• zukigirl

Men har man ärtsoppa så förväntar sig väl dom jäkla gästerna att dom ska få pannkaka med? Nån måtta på dumheterna får det ju faktiskt vara!

• Zozo

Ehm.. Ja och rabiff! Mig behöver ni inte servera, även om jag kânner mig som en julegris just nu...

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!