• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tizzeltazz

och vet vi ens hur orginalstorleken var? :)

ok alla - se normala ut! m2b kikade just över axeln på mig för att se vad det var jag skrattade åt :D :D

• Sister of the Night

Hej Tizzeltazz M2B! *vinkar och ser rysligt normal ut en stund* :) :) :)

• Lady o Lufsen

Har någon lust att uppdater tråden- nu är jag lost:-O

Vad är det ni pratar om och hur kom ni dit??

Fattar noll- PANNNNIIIIIIIK!!!!!!!!!

• Sister of the Night

Har han gått nu? *kikar misstänksamt*

Höhö, "originalstorleken"?
    Jadu det var minsann en saftig klubba redan från början det där, fullt jämförbar med de där svarta (och ibland rosa) prylarna) som avhandlades igår :D :D :D

• Lady o Lufsen
    ...skulle det ju vara
  • Sister of the Night

Heeej ldy!

*myser över anstormningen av angenäma individer i samma snöre*

• Tizzeltazz

jaha då försvinner jag ett tga eftersom m2b tydligen har fått för sig att han har rätt att göra vad han vill med hans egen dator (!) och sålunda vill se på top gear..
    maken till fräckhet!
    vänta bara till efter bröllopet, då ska han minsann tuktas.... *mohahahahahahaaaa*

ok girls, var riktigt perversa nu (ni är på rätt spår) så jag har en massa att läsa sen! :D :D :D :D :D

• Sister of the Night

"Lady" å inge annat skulle det stå!!

• zukigirl

Jag har alttid undrat om han lixom spjälkade upp den? *undrar lite försynt*

• Zozo

Lady.. Tja, JAG fick minsann tillbringa dagens första timme med att lâsa ikapp en massa nattsladder... Att folk inte har vett att ga och lägga sig! Ja,ja dagens ungdom... *gungar vidare pa min gungstol medans katten leker med stickegarnets boll*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!