PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
sanslös?????
sanslöst kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Liinda_e: Det är klart att du kan skriva så i ditt festprogram om du vill! Det är ju DITT bröllop och DIN j**la bröllopsfest så du gör som du vill och skit i alla andra
Föresten... glöm inte att skriva vem som har fotvårtor och andra onämnbara intima sjukdomar.. bra att veta ifall om spriten flödar fritt och några får för sig att vara otrogna/inleda något nytt
Jomen du kan ju ha som pyssel i festprogrammet "gissa min sjukdom" så får gästera gissa på varandra? Så bryter man isen så att säga.
Saaa ROLIGT! Jag var pa ett bröllop där de hade en rolig lek med.; Man fick gissa om folk hade sin rätta harfärg eller om de färgade haret.. och sedan var det bara upp till bevis liksom. Väldigt uppskattat av alla gäster!
jaaa,och man kan ha
vem har legat med vem?
och bara ärliga svar!
det kan ju bli tokroligt om det visar sej att alla varit med alla
Skulle vara absolut tokroligast om det visat sig att alla legat med någon eller båda ur brudparet! :D
En annan lek som brukar vara uppskattad är att man tar antingen alla damer och ställer upp dem bakom ett skynke och så får männen ögonbindel på sig och gå fram och känna på en viss kroppsdel på damerna och sedan säga vem som är hans dam! Resten av kvällen får dom självklart sitta och umgås med just den damen dom valt, oavsett om det är rätt eller ej
lr alla legat med alla men jag och m2b INTE med varandra men en handfull var av gästerna!
hahahahahahaha mormor skulle få dån dimpen!
och det vore ju oxå skoj.....
En annan lek som uppskattas är den där alla gäster lägger sina nycklar i en skål, och sen får man ta upp en nyckel ur skålen och den som nyckeln tillhör ska man följa med hem! ;)
oj....tänk om min m2b måste gå med sin mamma.........