• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zozo

Bra tips med svartvinbär! Ska jag skriva upp pa min Komihag-lista!

Vi var ju naturligtvis oskulder bada tva - vi hade ett helt litet helsike att bo ihop i 13 ar, sa vi gav upp och gifte oss för att fa det gjort liksom... men jag glömde ju svartvinbârssaften!

• Liinda_e

Zozo

vad sa han när inte sängen var indränkt i "blod" då?
    ville han skiljas?

• Zozo

Nja, hans sida var ju heller inte vinbärsfärgad... sa vi brydde oss inte sa mycket....

• Zozo

Fast sa här i efterhand inser jag ju att jag borde bett om skilsmässa meddetsamma! Han var ju inte oskuld da???!!!

• Liinda_e

nä....det kan han inte ha varit!!!!!!!
    skilj dej på en gång!
    detta kan du INTE acceptera!!!!!!

• Liinda_e

lr så får ni gifta om er och så får han lova att vara oskuld den 2a gången ni har bröllopsnatt....

• Yllo

Hmmmm.... miffolina, min man nekar bestämt att du känt hans heta länder Inte för att jag vet vad det är så oskuldsfull som jag är *mooooahhhahhaaa*

Hallon eller körsbär funkar också att ha med sig i sängen! Miffolina har rätt i att dom inte kollar såååå noga

Åhhhh... zuki.. du har inte en aning om vad het han är!! Han är som en kamin i sängen

• Yllo

VAAAA!! Ska karlarna också blöda svartvinbärssaft?? Det stod inte i min biologibok i skola *mörknar som ett åskmoln* Skall genast skriva till bokförlaget och be om upprättelse! *fnys*

• Yllo

Har en fundering inför vårt nya bröllop. Vad tror ni om den här idén. Om jag har frackcoat på mig och klämmer in min närmare 2 m karl i min brudklänning med slöja och tiara... tror ni att det är något som skulle uppskattas? Jag menar.. varför måste man vara ett traditionell brudpar? Varför kan inte jag få vara mannen och han bruden? Vem har sagt att det alltid måste vara bruden som kommer i en vit vacker princessklänning och slöja?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!