• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sister of the Night

Men snäääääääääääääääääääälla Tizzel, BERÄTTA vad du gjorde med de där grejerna nu då!!! Det är ytterst okamratligt att hålla oss utanför i så pass viktiga sakfrågor! *växlar mellan stränga lärarinneblicken och bedjande puppyeyes*

• Yllo

Hmmmmmm... topz, sked och burk.. Vågar nog inte ens sätta på prent vad jag tänker och får för associationer till det Snälla Tizzel berätta vad du använder dom grunkorna till *spanielögon och plutande underläpp*

För en gång skull var det inte så svårt att läsa ikapp.. var ni alla galningar trötta i går kväll?

Min man har helt klart kommit underfund med att den här tråden är livsfarlig I natt har jag tydligen kommenterat den i sömnen.. underhållande tyckte han nog att det var, men inte så kul när man ska upp tidigt på jobb och han inte fått sova då jag tjatat non stop om tråden... inte ens i sömnen slipper man ifrån den här galna tråden *gäspar stort, sömnig*

Har också skaffat mig en klubba nu.. Sister har frestat mig alldeles för länge med sitt slickandes *slickar och suger*

• Zozo

Morrrning girrrls... *Darr pa rösten* Jag har panik! Vi gifter oss snart och har inte hunnit träna pa bröllopsnatten? Hur höll NI händerna?? Högt eller lagt????

• Yllo

Zozo: Bröllopsnatten försökte vi sova.. däremot morgonen efter bröllopet..... Kan ju bara säga att händerna var både högt och lågt *hehehehehe*

• Zozo

Hehehe.. Ja vi ÄR ju faktiskt gifta och maste väl säga att jag inte riktigt minns VAR händerna var pa vara bada bröllopsnätter (Vi firade bröllop tva ganger)... Det allra mest komiska var väl att makens bâsta vän och min ex-kollega var i rummet intill BADA nätterna! Första gangen blev de tillsammans och andra gangen.. fortsatte de

• zukigirl

Vad säger ni om den här då!? Jag får inte riktigt ihop det, är det bara ett snöre hela vägen bak??? Sambon hotade med att köpa ett par. Till mig då alltså! Jag sa att han ska vara rädd om livet.... *hehehe*

www.blocket.se/vi/12684540.htm

• Jetson

Har inte haft internet på hela helgen så det är inte en chans att jag läser ikapp!

Men jag fastnade dock för Tizzeltazz inlägg...har klurat hela morgonen.

Hallåå!! Berätta!

• Liinda_e

hej alla....jag HAR läst ikapp....började vid 23 tiden igår kväll...kavlade upp ärmarna och satte mej och läste.....nu är jag klar efter 12,5 timmar......
    ni e inte kloka.... :D :D :D :D :D

• Liinda_e

sitter och jobbar med fest programmen nu....
    alla verkar ju vilja ha dessa gäst presentationer....
    och alla gäster verkar uppskatta jobbet....
    så då tänkte jag göra sånna....
    typ här är brudens syster och hon är helt blåst....och en ful bild
    här är brudgummens morbror och han var otrogen 1994 med grannfrun ....och bild när han är tagen på bar gärning
    här är brudens fd bästa polare som alltid sviker och bild
    brudgummens polare som är så ful att han inte får ngn tjej.....
    tror ni det blir uppskattat då?
    jag känner mej ju pressad av alla gäster som tycker det är bara såååååå trevligt att man skriver om dom...
    kan jag skriva så...som en hämd för allt jobb jag måste göra?

• SvensBrud

VILKEN SANSLÖS TRÅD!!! Vad hände från första inlägget? (Som jag tyckte var en kul reflektion) Vilka associationer allt kan ge. Oj!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!