PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Zukigirl: Nej vi fick inte bestämma trots att det var MIN dag. Överväger att stämma bandet som spelade.. bara jag skulle komma ihåg vad dom hette.. En summa på ca 2 mille vore väl en bra kompensation eller?
Nu börjar jag också fundera på vad Tizzeltazz gjorde på akuten.. hon har ju varit frånvarande hela dagen. Vad hände med topsen, skeden och burken?? Måste ju vara något allvarligt eftersom hon inte kommit hit än.. Kan dom ha stängt in henne i något laboratorium?? Snart dags att ringa polisen och efterlysa henne, eller vad tror ni mina medsystrar i galenskap?
Blev mkt förrvirrad när jag skulle gå in på tråden....hehehehe det finns numera 2 stycken PANIK!! trådar.... jag undrar om hon såg denna innan hon gjorde sin tråd
Jösses va ni har legat i sen jag checkade ut i torsdags kväll, era galningar! Nu har jag en J*"la PANIIIK för att jag ska försöka hinna läsa ikapp! Jag blir väl sittandes här hela f***annade natten för det, jag tänker inte göra inlägg förrän i morgon! Sked????? I örat?? eller var???
JA JA JA, kan någon av er klä er i er respektives kläder er ER dag *hoppar av förväntan*
Ska läsa ca 50-60 sidor nu bara
Pokiyoo : hehehe... jag såg den tråden ja. Hon måste ha missat denna... Hur nu det är möjligt?
Dallas: ja,ja... Du har ju varit iväg på romatisk resa så du kan gott sitta här hela natten och läsa! *flinar*
...."VAAAA!! Ska karlarna också blöda svartvinbärssaft??".....
*ASG*
men jisses tjejer - har ni saknat mig????? *så PMSrörd att tårrna sprutar*
hihi nu är ni allt nyfikna :D det är så att eftersom jag blev dålig i marocko har nu mina lymfkörtlar svullnat (känns som om blindtarmen ligger risigt till) och m2b är sjuk oxå så vi fick bege oss in och lämna lite prover - därav tops och sked med burk :D
tårrna? :d :d :d :d
tårarna
grr :D
jodie
tyvärr :D ledsen att göra er besvikna men ansiktet hade ingenting med saken att göra...
eller huvudet snarare :D