• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • miffolina

Man kan använda en sked som spade om man sitter i fängelse.
    Man kan sätta fast den på näsan också. Kommer inte på några fler.

• Yllo

Ahhh.. efter en hel del letandes hittade jag den andra panik-tråden. Trodde först att det var ett skämt och tänkte skriva ett svar i den här trådens anda Men lyckades till slut slita fingrarna från tangentbordet *hehehehe*

Hmmm... användingsområden av en sked.. *funderar*
    Spela sked!
    Kasta chokladpudding på folk med.
    Öhhh... nu kommer jag inte på mer.. det står still i hjärnan.. Undrar om jag fått totalt system error *ser förskrämd ut* Milda marsvin... minns inte ens vad jag heter. Hjälp! PANIIIIIIK!!!!!!!!!!

• zukigirl

Det bästa med med en sked är följande: Att sova sked! *hahahaha*

• Lady o Lufsen

Jaaa, det må så vara att det är too much information men jag fattar fortfarande inte!??
    OCH är nyfiken!! Får man vara det eller???
    OCH- härinne är det väl ingen som kan beskyllas för att vara vare sig pryd eller återhållsam på information- både av det ena och det andra!!!???

• miffolina

Man kan böja skedar för att visa upp sina telekinetiska krafter.

• Liinda_e

jag trodde man åt med sked...lr det kanske är en vanlig missuppfattning

• miffolina

Liinda - Jäpp, det är en vanlig missupfattning. För man äter med munnen!!!;)

• Liinda_e

aaahhhhh ...now i see.
    så himla dumt.

• Lady o Lufsen

Ähhhhh, nu skiter jag i era skedproblem- jag ska prata med min väninna som är ambulanssjukvårdare istället

Jag tänker alldrig berätta för er vad man enligt en urolog kan göra med en blyertspenna och en ljusmanchett!!!!!!!
    Ha-ha-ha-ha

• zukigirl

*asg* Jaaaa... vad kan man göra med en sked? Man kan skopa upp glass på magen som någon sedan äter upp! *ryser gött*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!