PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Man kan använda en sked som spade om man sitter i fängelse.
Man kan sätta fast den på näsan också. Kommer inte på några fler.
Ahhh.. efter en hel del letandes hittade jag den andra panik-tråden. Trodde först att det var ett skämt och tänkte skriva ett svar i den här trådens anda Men lyckades till slut slita fingrarna från tangentbordet *hehehehe*
Hmmm... användingsområden av en sked.. *funderar*
Spela sked!
Kasta chokladpudding på folk med.
Öhhh... nu kommer jag inte på mer.. det står still i hjärnan.. Undrar om jag fått totalt system error *ser förskrämd ut* Milda marsvin... minns inte ens vad jag heter. Hjälp! PANIIIIIIK!!!!!!!!!!
Det bästa med med en sked är följande: Att sova sked! *hahahaha*
Jaaa, det må så vara att det är too much information men jag fattar fortfarande inte!??
OCH är nyfiken!! Får man vara det eller???
OCH- härinne är det väl ingen som kan beskyllas för att vara vare sig pryd eller återhållsam på information- både av det ena och det andra!!!???
Man kan böja skedar för att visa upp sina telekinetiska krafter.
jag trodde man åt med sked...lr det kanske är en vanlig missuppfattning
Liinda - Jäpp, det är en vanlig missupfattning. För man äter med munnen!!!;)
aaahhhhh ...now i see.
så himla dumt.
Ähhhhh, nu skiter jag i era skedproblem- jag ska prata med min väninna som är ambulanssjukvårdare istället
Jag tänker alldrig berätta för er vad man enligt en urolog kan göra med en blyertspenna och en ljusmanchett!!!!!!!
Ha-ha-ha-ha
*asg* Jaaaa... vad kan man göra med en sked? Man kan skopa upp glass på magen som någon sedan äter upp! *ryser gött*