PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Yllo: Minns att jag dyker alltid upp där ni minst anar!! You can run but you can´t hide! mooouuahahaha
Nä du, vi är fler som har problem med BT, men det brukar vi ju ha... jag menar, fastna på en viss sida o inte kunna komma därifrån kan ju inte va normalt - alls!
m2b är bara för söt... han tycker att BT har dåligt inflytande på mig... och vad menar han då? skedfingermonstret? bärstolen i is? at tvinga alla att raka in bröllopssymboler i huvudet?
nej. galenskap är norm här.
(Varför vara normal när alla andra är det osv)
alltså: såg en tråd där ett par skulle ha en bild på sig själva i inbjudan och skriva instruktioner på vellum och ha över... och det tyckte jag lät bra men glömde alltså att vi redan klubbat igenom m2b's (heliga) förslag vilket ledde till att han bestämt tog datorn ifrån mig för att jag inte skulle utsättas för mer dåligt inflytande.
bara jag som tycker att dåligt inflytande är ofantligt kul? :D
och hur var det nu med ljusman...man... saken???!
*skulle eg göra mig i ordning och åka eftersom mor och syster just anlänt staden...och ska snaaaart göra det. minsann. inte alls BTberoende.*
Tizzel
Har du dålig fantasi?! Ljus... fast ändå inte... t ex...
men ljusmanchett är ju saken runt ljuset lr? en cirkel med ett hål...i... hmm. *dumdidudm*
*hehe*
*fniss* Ska INTE visa denna tråden för sambon... Han kan ju få ideer! Vem vet, rätt vad det är så har man blivit dumpad till förmån för en ljusmanschett!
Precis! Nu börjar det hända nåt på hjärnkontoret! Å så lite prassliga blommor på det ser du... Tänk sen att du lägger till t ex ett ljus, en penna, eller nåt från kylen (läs gurka eller morot) så är du ytterligare ett steg på väg!
Nä nu går jag på lunch! Hoppas det finns nåt smaskigt att läsa när jag kommer tillbaka! Hehe....