• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Kristina07

Glöm inte gurkan bara! Köp 2 så kan du prova olika temperaturer....
    Rapport framåt kvällskvisten???

• zukigirl

*suck* Jag har erbjudit honom att ta min vita flanellpyjamas men det dör inte heller. Ska hälsa honom att du lånar ut dina mysbrallor!

• Liinda_e

ja!!!! rapport!!!!
    det ser vi fram emot!
    rapport...hm *kliar huvet* var har jag hört det ordet i för samband förut....

• zukigirl

Om man ska involvera hunden så blir det väl gurkapport istället!!?? hahaha

• Yllo

Ähhh.. zuki. Ska han ha sina jeans på sig så kan han faktiskt handla hem tvättmedel själv!

Ja, vi pratar fortfarande om att äta gurka Har du någonsin försökt äta en riktigt mjuk slemmig gurka??

Zuki får vara vår testpanel ikväll och testa kall och ljummen gurka och återkoppla till oss vilken som är bäst

• Yllo

Zuki: Jag har ett par mjukisbyxor, svarta med vita stjärnor på som han kan få låna om han inte vill ha Liinda_es rosa dress

• Kristina07

Ja, ska nu hennes man vara bortrest så har hon ju lite ledig tid att experimentera på...

• zukigirl

Kan jag inte få vänta med rapporten tills sambon har åkt till tyskland då? Han skulle nog börja undra annars. Och sen är jag ju ensam i fleeera dagar! hehehe

• zukigirl

Fast jag har hört att det ska vara bättre med ett tomt Treo-rör med en humla i än med en gurka! *måste vara lim på min stol för jag kommer inte loss*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!