PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Kristina07 : Jag brukar bjuda in honom när jag springer på honom inne på bolaget ibland!
Zukigirl- är du säker på att det inte är BrEd Pitt då? Eller kanske spelar mindre roll...:?
Menar du att jag kan ha tagit fel!!??
Ville bara säga att jag tycker ni är så jäkla sköna allihop!!! *ler brett*
Jag bara tjuvläser, men jag har oxå jätteroligt. Herregud, ni är ju helt superskönt sjuka i huvet.
Kristina07: Ansiktsbehandling?? Oj, det låter inge vidare Ser framför mig hur man skalar bort ansiktet och lägger det i tvättmaskinen.. därefter kör man det i torktummlaren och avslutar med att mangla det *ryser av smärta*
Det är rackarns så svårt att gå med en massa skedar fasttejpade på tårna... Gör det något om jag tar bort dom? Skedarna alltså
Tillbaks från ansiktsbehandlingen...
Nymanglad och fin! *fniss*
Ser helt rödmosig ut efter att ha blivit ångad, klämd och skrubbad! Vill man vara fin får man lida pin.
Och så plockade hon ögonbryna också. *förtydligande* hon plockade INTE bort dem, bara flyttade dem dit de ska vara...
Jag ska hem och inleda operation övertalning för att få maken att gå på ansiktsbehandling.
Yllo: ta bort skedarna och sätt på ett par för små gummistövlar istället så tårna inte smiter, och så ger du dig ut på en åker och tar lite erotiska bilder, med stövlarna på! Lycka till!
Ahhh.... det är ju såååå skönt med en ansiktsbehandling!!! *avis som tusan* Jaha... Jag får väl ta och gå ut o fortsätta städa bilen då... *muttrar*
Ok, och sen kommer du över och tar min bil då????
Ska på besiktning snart och det skadar ju inte att ha den LITE ren iallafall.