• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

JAG KOM IN PÅ LKU´S BLOGG IDAG!!!!!!!!!!!!!*gör vågen*

Vad fint kollaget var gumman! me like!:D

• LKU

FRUhelenekl

Hurra hurra hurra hurra va bra!!!!
    Åh va glad jag blir, tack snälla

Hoppas ni andra har bättre tur i dag med besöken också

Försöka duger...

• love U

Tack LKU!!! Alltid lika go` du!!!
    Kram

• LKU

love U
    Tack söta du, dom orden värmde gott
    Massa kram tillbaka

• LKU

Rosenhaga och FRUhelenekl

Rosen, sorry det var INTE det programmet jag skrev i inlägget på din blogg, utan det hette "Pictura någonting", ska goggla och se var du kan ladda ner det

FRUhelenekl
    Hihi nu kom jag på det!! Näe det var som sagt inte "Microsoft Digital Image 2006 Starter Edition Editor" Oj va långt namn!!

Återkommer som sagt med mera info när jag hittat det... körde bara en sån test och sen tog jag bort det, attans!!

• LKU

Rosenhaga

Men hallegosingen då vilken underbar liten sötnos, GUD så fin Förstår att det är mattes stolthet. Mera såna fina bilder!!! Får man fråga vad underverket heter?

Kan du vidarebefodra dom här kramarna och :p :arna till söta doggisen?

• Rosenhaga

LKU,
    Jag har kramat doggisen så att han tittade förvånat på mig. Vi är just åter från en tur till stan så att han fick leka med sina kompisar. Imorgon bitti bär det av till ett nytt hundpensionat för honom och vi åker vidare till Tyskland för några dagar.

Maken såg lite brydd ut när jag sa att vi inte skulle packa någon resväska. Jag vill ju få plats med mycket vin hem.

Nu kom vovven med mina tofflor. Han är en smart rackare, för nu vill han ha lön och går mot godisburken i köket. Ett grisöra, minst - vill han ha!

• LKU

Rosenhaga
    Åh man bara smälter.... Kan se sötisen komma traskandes med mattes tofflor, så söt!! Klart grabben ska ha ett grisöra, inget snack om saken

Jasså så det bär av till Tyskland för några dagar, va skoj! Då får ni ha det så jättebra och köra försiktigt och vara rädda om er, men ha det toppen förstås! Mmm, det är JÄTTEVIKTIGT att ha plats för vinet, helt rätt Rosen

Må så gott så höres vi väl när du kommit hem igen får man hoppas! Kramen

• Rosenhaga

Jag kanske kikar in imorgon bitti. Vi åker inte förrens 06.30 eller så för hundpensionatet öppnar först kl 7.

Håll ställningarna och blogga för mig med. :)

Jag ska försöka knäcka koden med det där med digitalkameran och datorn, ladda hem bilder och vad det nu är. Det är ju så himla kul med bilder på bloggen och du har verkligen inspirerat mig LKU! Tack!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2