Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Nope!
Vad i hela fridens namn är det frågan om????????
Frisören har semester till tisdag nästa vecka, men sedan ringer jag henne! Du får avrapportera, men jag har förberett maken att det kommer att ryka en halvmeter hår här. Han reagerade förvånansvärt bra. Jag är rejält trött på att det tar en halv dag att torka håret när jag har tvättat det.
Testar bloggen...japp, kommer in på både LKU:s och min egen.
*smyger på grindvakten utan att ha någon egentlig plan*
Rosenhaga
Ja men det är OK, då blir det i alla fall samma vecka!! Om jag vågar kommer jag publicera bilder på nya frizzen på bloggen... Mm, har också förberett min sambo på att det nog blir lite kortare...Han tog det coolt som tur var
Hmm, kan också gå in på de olika bloggarna... VAD är det då som är fel? Kan någon annan vänlig själ testa våra bloggar och se om ni kommer in?
*kikar in i ugnen, japp det är klart*
Matdags, MUMS!!!! Bye for now...
*lägger maten på tallriken, häller upp ett stort glas Ramlösa Smultron och sätter mig till bords*
LKU, gillar dig mer och mer - och nu sitter du dessutom och sörplar Ramlösa smultron! Du är allt en klok kvinna!!
Tack söta Rosen
Du vet att jag stormgillar dig också KRAM
*munnen full av kycklingklubba och klyftpotatis*
min man blev "Heavenly Demonic" :D
Heleneli, jag är 21 och syskonen 18 respektive 19. I Frösunda kyrka har jag nog faktiskt aldrig varit.
LKU, jag försäkrar dej om att jag inte heller är förlovad, så var lugn :)
Skriver inte så ofta som ni märker. Bor och jobbar på en herrgård i Krylbo för stunden, och det som ska kallas internet här ute i skogen... det är så segt att man tappar tålamodet. Så det blir inte mycket sitta vid datorn.
Här är jag:
www.brunnbacksherrgard.se/
Kom gärna o fika om ni råkar åka Riksväg 70 *blinkar till LKU* Ingen resa mot Falun på G? (Åkte f.ö. igenom där igår. Var och såg Rhapsody in Rock på Dalhalla. Min chef fyllde 65.)