Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Sitter just nu under parasollet på balkongen och beskådar ett härligt solregn! Livet är bra härligt!
Solregn?????
Vi har en förbannad åskgud här! VAD DET DUNDRAR!!!!!
Men en sak som är kul; jag har ju pratat mig varm om forumet Gamman/Svartbrud vet ni? Nu ska jag vara med på två möhippor för två av tjejerna i forumet! Jättekul att lära känna tjejerna så! :D
VAd har hänt idag då?
Hej tjejer!
Förlåt att jag inte är inne så mycket! Jag har såå mycket att stå i just nu! Men jag tänker ju såklart på er hela hela tiden! :D
Cantaton, vi gifter oss i Frösunda kyrka på lördag! Jag har precis fattat det där, det är SNART nu! :D Vi var i kyrkan och träffade prästen idag! Allt känns så bra! :D Men ojoj vad nervös jag är! :)
Får jag vara så ofin att jag frågar vilken ålder det är på dina syskon och pojkvännen? V-tuna är ju inte så stort så man kan ju känna till varandra. Men du vill kanske vara hemlig? I så fall ska jag inte snoka!
Nä, "täbban" är nog ett ytterst lokalt uttryck... :D För er som undrar är "täbban" en förkortning på "Täby Centrum" :D
Eurolady! Hur känns det nu? Härligt att det flyter på med bordsplacering och allt! Om vi inte ses mer i tråden innan det är dags för dig så önskar jag dig ett STORT grattis till på fredag!
Nu ska jag sätta mig och jobba med vår stora bordsplaceringsskylt! :D
kraaam
Heleneli,
Hoppas att allt fungerar som det ska på lördag. Solen ska i vart fall skina om prognoserna stämmer!
Lycka till!
Good Morning Girls!
Hoppas solen skiner på er i dag, ja hoppas att solen skiner HELA VECKAN!! Speciellt fredag och lördag, i Stcokholm
Förstår att Eurolady och Heleneli har massor att göra nu och att det börjar PIRRRRRRRRRRA rejält, ååååh va skoj. Så roligt att följa med i era bröllopsbestyr! Heleneli, roligt att du förklarade Täbban, men jag anade att det var Täby du menade... Man e la me`i snacket även om man bor på västkusten
Har faktiskt bott i Sthlm också, så det så
Nåväl, här är det frukost som gäller nu, sen sätta igång med dagens sysslor, hörs under dagen gissar jag...
Rosenhaga, 05:03????
My oh my!!!
Många kramar till er alla
Jo då jag KAN stava till Stockholm
Var lite ivrig som vanligt
*ledig i tre dagar* :):):):):):):):)
God morgon! Ja, jag är nyvaken... Jag la mig vid 01 men M kom inte förrän vid 02 och jag läste under tiden. Läser en bok just nu som heter "Försvinnanden" och är skriven av samma tjej som skev "Allt för min syster" men jag kommer inte ihåg vad hon heter. Ja, bra är den i alla fall! :)
Rosenhaga, jag säger som LKU: 05.03????
;) Ja, solen ska skina på förmiddagen men lite mulet ska det vara på efter middagen. Men tydligen blir det bättre bilder då! :)
LKU, härligt att du kan tugget! :D Ja, det är riktigt pirrigt i magen nu! :)
Vår gitarrist (som ska kompa solisten i kyrkan) har fått en infektion i tummen och kan kanske inte spela... Det är en vän till familjen (som jag har kännt hela mitt liv och lite till :)) så han kommer ju göra allt för att kunna spela.. Men jag vet inte hur jag ska göra. En annan av gästerna (lillsyrrans kompis) är en jätteduktig gitarrist, funderar på att be henne öva in låten om utifall att...
Princess, härligt med långledigt! :D
Det är rätt bra ändå att hälsa på (bo) hemma hos föräldrarna såhär! Mamma bakar tekakor så snart blir det frulle för mig och M! :D Om han nu orkar kliva upp snart... :D
*spänningen stiger*