Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Har inte kommit in ännu?!? Har du lagt in nån Henax-blockering?!?! Bara för att retas, Rosen??!
Ahhh, så måste det va!
*tar fram en serviett och torkar bort snålvattnet runt munnen*
Tävlingen mellan Rosenhagas pasta med kräftstjärtar och LKU:s marienade kycklingklubbor och klyftpotatis (fryst som jag slängt in i ugnen)är i gång...
Vem vinner och vem försvinner??
Sorry kunde inte låta bli, bara hörde Harald Treutigers röst från "Robinson" i huvudet och var tvungen få bort den...
Hmm, kom just på att det nog pågår nån konspiration mot mig här!! För jag kommer inte in på LKU´s blogg heller!!
Och så har det varit jääätelääänge!!!
WHY!!?? Why me??!!
Min mans gotiska namn... VELVET VAMP!
Förresten, KLIPPTID är satt till MÅNDAG den 23/7 !!!!!!!
Japp, nu finns ingen återvändo....
*nervös men hoppas det blir bra*
Frizzen jag funderar på kan beskådas här:
lilyslife.bloggspace.se/
Rosen, har du bokat tid?? Kan inte du boka måndag också, så vi får samma lika!!!
"Vicious Mistress" och "Velvet Vamp", vilket par!!!!
Men Henax, vad är det du säger?????? Kan du inte komma in på våra bloggar och så har det varit jättelänge?????
*rusar till grindvakten och frågar om han suttit och sovit eller va tusan han hållit på med* Fru Henax, och alla andra i denna tråden, är V.I.P och ska behandlas därefter!! Dvs ALLTID fritt fram in på bloggen
liquid skin och damaged roses anmäler sig :-d:-d
Jasså, jaha, nu fick man inte skriva ett helt inlägg med stora bokstäver nej, då gick det som för Henax... *muttrar över att inlägget inte alls blev lika snyggt*
Gjorde du samma misstag som jag nu med bara versaler, LKU!!??
Kommer ff inte in på era bloggar...
*springer tillbaka till grindvakten och spöar skiten ur honom*
"För H-E, Fru Henax är V.I.P och har 100% access till bloggarna, hör du dåligt??????????!!!!!"
*grindvakten håller sig för munnen efter slaget och öppnar grinden*
Nu då Henax, funkar det????