Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
vet inte om jag missat ngt inlägg när jag bara ögnat igenom
men någon som hade ngt bra tips om var man kan köpa soffor billigt?
Kul att läsa era inlägg här om Harry Potter......hela familjen kom nyss hem från bion o har sett just Harry Potter o Fenixorden :D:D:D:D
Prinsess,
Man kan alltid fynda på www.blocket.se
jotack.. vi har skickat iväg jag vet inte hur många mail..
problemet är att folk struntar i att svara om de sålt sina grejor..
och antingen har alla sålt sina soffor eller så är de inte så intresserade av att sälja.. för jag får då inga svar.. :(
tack dock för hjälpen :)
Heleneli...Vallentuna. Nja. Det står Vallentuna i passet, bodde där mitt första levnadsår. Är uppvuxen i Täby Kyrkby och bor nu i Huddinge. Däremot bor mina föräldrar, mina syskon och pojkvännen i Vallentuna.
I vilken kyrka gifter ni er?
Och angående "Täbban", tror du att många fler än du och jag (och eventuellt några fler Stockholmsbor) förstår vad det är? Syftade på att din man skulle åka dit och träffa en kompis.
Gabbies, stort grattis i efterskott!
Godnatt, alla!
Nu är vi klara med bordsplaceringen, festhäftet är ordnat och färdigt för utskrift, bordsplaceringsskyltar är gjorda och ska bara printas och sättas upp på något stort! Känns så satans skönt!!!
Nu är det inte mycket pill kvar, faktiskt!
Såg förövrigt en femdygnsprognos idag och på fredag var det en stooooor sol över Stockholm!!!
Så nu håller jag bara tummarna för att SMHI ska ha rätt för en gångs skull!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag tjatar så om mitt bröllop, kan liksom inte låta bli!!
Eurolady, tjata på hur mycket du vill! Det är intressant att följa era förberedelser och vi håller tummarna för sol i Stockholm!
Ser nu på väderprognosen att Göteborg får åska och regn idag?! Dags för inomhusaktiviteter, med andra ord. Får jag tipsa om mat och bak? :)
Skönt EL, att allt flyter på! Så klart ni får sol på fredag!!!
Precis som Heleneli kommer att få sol på lördag!!!
Basta!
*håller tummarna o beställer massor med sol*