• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

*ställer fram lite ljummen chokladkaka och några glas mjölk om nån känner för att göra mig sällskap*

• Rosenhaga

*ser några smulor efter en chokladkaka på tallriken*

Jag hoppas att ingen såg mig, men jag slickade mig på fingret och duttade runt och samlade upp smulorna. Det var en jättegod chokladkaka!

• Rosenhaga

Ville gärna äta frukost i solen idag igen men den lyste med sin frånvaro.

• LKU

Fru Henax
    Tack så mycket, mums, jättesmarrig chokladkaka och mjölken satt riktigt fint!! då dig!

Princess
    Jättefina bilder, delfinerna var underbara. Verkar som många delar samma dröm här! Har hört att det känns som att bli kär på nytt när man möter delfiner sådär nära för att dom utrålar en sådan energi, stämmer va?

Heleneli
    ELOGE till dig för att du VILL läsa ikapp, det tyder på engagemang och välvilja.
    What you give is what you get
    Stora kramar till dig

• LKU

Tjejer!!! Superviktig fråga...

Haha, näe inte alls, men jag funderar lite smått på att klippa mig kort... för några år sedan hade jag riktig "killfrizz" med väääldigt kort hår och trivdes kanon i det men så sparade jag ut håret igen och nu är det ganska långt och tja, det är väl ok men rätt trist känner jag... Är faktiskt lite sugen på den här trendiga page-frizzen som lilla Victoria Beckham banade väg för och NEJ jag är absolut ingen modeslav som måste följa trender till punkt och pricka, men just DEN frisyren tycker jag är ganska fräsh fast jag vill inte ha riktigt så kort som henne utan en lite längre variant...

Nu undrar jag, vad tycker ni om denna frisyr? Och vad har NI för frisyrer alla söta flickor?

Lite bilder... inte bara på frisyren visar det sig
    www.hollywoodtuna.com/

• Rosenhaga

LKU,
    Det är en jättefin frisyr och lite märkligt är det att jag själv funderar på att klippa mig kort efter att ha haft långt hår till midjan i en mansålder. Va sjutton, den där gången vart femte år som det är härligt med långt hår kan jag väl göra hårförlängning? *flinar*

Jag vill ha en kvinnlig frisyr fast kort. En som inte kräver en massa tjafs varje dag för att vara okej men som lyfter sig rejält om jag lägger 10 minuter på föning eller så. Förslag?

• LKU

Rosenhaga
    PRECIS så känner jag med!!! Du tog orden ur munnen på mig Vill också ha lite kort, fräsch, LÄTTSKÖTT men snygg frizz och jag tycker just denna ser så himla nice ut. Vad sägs om att vi gör slag i saken tillsammans och slår till på någon variant av Victorias frisyr??

*tar Rosen i hand och börjar gå mot frisören*

• Rosenhaga

*traskar på till frissan med LKU*

Bra initiativ!

• Rosenhaga

(Trist att vi inte bor i samma stad, då skulle vi verkligen kunna göra det!)

:)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2