Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
love u, jag tror hon pratade om Triumph (är ju ett märke som finns bla på NK och Åhléns) och sen var det nån butik i Täby Centrum, tror jag. Kommer inte ihåg vad den heter. Sorry.
Ahhh, lääääängtar tills den här dagen är slut!!!
Eurolady
*skickar över en stor kanna kaffe, några härliga tidningar, en stor burk med Delicato-bollar och en cd med massa superskön musik*
Så kan du ladda lite, förstår att du har svårt att sitta still!!! Lillstumpan min, åååh pirrar i hela mig ska du vet, detta är sååå roligt ju
Sitter här och funderar på om jag ska knalla ner till fiket runt hörnet och köpa en liten chokladbiskvie? Är det något att fundera på? Är det ett svårt val??
NEEEEEJ!!!!
Sagt och gjort, så får det bli...
see ya!
love U, tricket är att göra små noteringar vartefter - annars kommer nog inte jag heller ihåg mycket mer än en sida ;)
Angående BH:ar var jag inne på Triumph och Change (båda butikerna låg i Täby Centrum, men Triumph finns i ytterligare förorter till Stockholm) Tror dock att jag gillade Change bäst, badkollektionen på Triumph var väldigt urplockad, där fanns inget i min storlek kvar.
LKU, jodå, det blir röd klänning. Och även om jag inte varit särskilt mkt i något soligt Sthlm eller bara upplevde regn i Frankrike hade jag trots allt mkt sol i Egypten ;) Synd bara att strecken från bikiniöverdelen (på ryggen) går högre upp än klänningens skärning. Men de ska ju mest se mig framifrån så.
Jag blir så irriterad på SL. Skulle ta tåget från Flemingsberg till Upplandsväsby och där byta till buss. Men på Centralen säger de plötsligt att tågbyte gäller. Och så stod det nya tåget still i 20 minuter!!! Det innebar ju att jag missade min buss, och att jag både kom en halvtimma försent OCH fick betala mer pengar för att timmasbetalningen hann gå ut. Förklarade läget för busschauffören, men han sa bara: "Tågförseningar, sådant tar inte vi hänsyn till". Tänk om de där på centralen ändå hade kunnat meddela att vi skulle lämna 20 min försenat, då hade jag kunnat ta tunnelbanan ut till Danderyd o ta en buss som stannar utanför dörren istället... Gah. Jaja, nu har jag skrivit ut lite noter (till bröllopet imorrn), o ska skriva ut lite vägbeskrivningar o kartor nu så jag hittar till Jakobsberg där jag ska hämta ljudanläggningen och pianisten... o sen ska jag hitta vidare in till Gamla stan. Ingen av vägarna är känd för mig. Ska ta gott om tid på mig.
Cantaton
Låter underbart fint Ja just ja, du var ju i Egypten ja, hihi, hur kunde jag glömma det?
Lite lätt förvirrad som vanligt. Kommer säkerligen vara hur fin som helst och beträffande bikinistreck så har ju alla det på sommarn, lite svårt att komma ifrån
Hoppas allting går toppen i dag Lillgumman
Har just ätit smaskens mellanmål som är gott, nyttigt och mättande:
Fullkornsvälling med en mosad banan i och så lite kanel. MUMMA!!!
Fru Henax, Fru Henax!!!
Vad gör en pingla som du i dag? Kände bara att jag saknade dig så jag ropade för jag ville bara ge dig en KRAM och så.... var är du????
LKU har Henax-abstinens
Eurolady
Hur går det med chillandet på jobbet? Kanske är du på soft lunch nu... lunch 3 timmar idag eller???
Ska ta och traska ner till affären nu och köpa lite potatis till middagen och så lite karra förstås, det är ju fredag för guds skull!!
vi har hämtat vår nya bil!!!!! :D:D:D
LKU, jo, då softandet har gått rätt bra. Har fått gjort det jag skulle och har precis varit upp och ätit glass som någon bjöd på! Och nu börjar klockan närma sig 15 och då får vi sluta på fredagarna!! Så nu blir det bröllopsshopping i eftermiddag och sen lite Ukrainsk skumpa när vi kommer hem för att fira semestern!
Sen blir det nog lite pulande med festhäftet ikväll också, tror jag. Känner att vi måste få klart det snart.
Nä, om man skulle ta och slita sig från datorn och gå hem!
Eurolady
Ukrainsk skumpa???
Oj oj oj det lät verkligen spännande får jag säga!!
Mmm va härligt med lite bröllopsshopping i em och så skumpa och mys ikväll, helt perfa ju
Kram och
på dig vännen
Har hört att Ukrainsk skumpa går särskilt bra ihop med pulning av festhäften