Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
LKU, tack :)
Rosenhaga, jag ska göra mitt bästa :)
Just ja, Cantaton! Massor med lycka till idag!
Sista arbetsdagen har börjat! Och hittills har jag: hämtat te och vatten, druckit te och ätit en macka (låg och drog mig lite länge imorse, så jag hann inte äta hemma, mys med pojkvän prioriterades
) surfat lite på nätet och kollat nyheter (hann ju inte läsa tidnigen heller
) och nu surfat in på BT!! Flitens lampa lyser, med andra ord ... Med sin frånvaro, alltså!
Fast det är väl så det ska vara så här sista dagen. Tog en rejäl städa undan-dag igår och fixade med papper och allt möjligt, så nu har jag det rent och snyggt på skrivbordet i alla fall. Har lite småsaker att göra idag, men mest kan jag nog ta det lite lugnt.
Eller lugnt, det lär väl bli lite bröllopsplanerande under de lugna stunderna! Måste ju hitta morgongåva till min kära pojkvän, så jag får väl surfa runt lite och se vart jag kan gå för att hitta det (vill inte skriva här vad jag tänker ge honom, för ibland är han här inne och tjyvkikar
)
Sen tror jag att jag ska börja be till vädergudarna! Vill INTE ha regn om en vecka!!
HJÄÄÄLP förresten!! Om en vecka blir jag en gift kvinna!!!
Jisses, nu blev jag lite pirrig!!!!
Nä, om man ska ta och försöka jobba lite (hur det nu ska gå ) Men jag tror jag behöver lite av FruHenax kexchoklad. Är det OK om jag tar en bit?
Cantaton
Glömde nämna några saker...
1. Lät riktigt otäckt med den där tysken. Hu Skönt du fick åka hem och slippa honom. *ryser*
2. Ja, lite märkligt att du fick det där brevet från polisen gällande anmälan 051107, men som sagt, ibland tar det lite tid. Märkligt
3. Lycka till i dag på koncerten, vad blev det för fin klänning? Läste du och FRUhelenekl diskuterade röda klänningar. Får avslöja att jag är STOR fan av just färgen röd. Och guuud så snyggt på dig nu med lite solbränna (okej regn i Frankrike men det verkar som Stöckhölm haft mera sol än Gbg denna sommar så liiite solbränd är nog flickan ) Hoppas allt går bra i dag!
Shit va det STÖR mig när man läser i kapp och ÄNDÅ glömmer kommentera saker!
Kram till Lilltjejen
Just det, ja, jag är ju rätt självupptagen av mig nuförtiden!
Cantaton: Lycka till idag!
LKU: Hej vännen!! Jo, kul blir det nog på fredag, fram tills dess blir det nog lite stressigt!
Rosenhaga: Jag vill också grilla i helgen, ska på grillfest hos ett par kompisar på söndag, då måste det vara fint väder!
FruHelenekl, tack för mail, men nu har jag gått tillbaka till att vilja ha blommor i håret! Ska på blomjakt imorgon.
Anne, Hur lever livet i långtbortistan?
FruNågongång, antar att du ligger på playan vid det här laget. Är inte ett dugg avis!
Alla andra som jag missat: Hej goa' vänner!! hoppas ni tittar in här snart! på er!!!
Kom givetvis på vilka jag har glömt!
Gabbies: Ihhhhh!!!! Är det nervöst nu?!?!?!?
Imorgon smäller det!!!
Hoppas du bara kan ta det alldeles, alldeles lugnt idag så att du är utvilad imorgon och verkligen kan njuta!!
Heleneli: Hoppas att resan upp till myggriket (som jag kallar allt norr om Gävle) har gått bra och att begravningen imorgon blir fin. En vecka och en dag kvar för dig!
Jag antar att ni båda ber till vädergudarna nu, precis som jag! Om vi bara ber tillräcklig intensivt ska det nog funka!
Hej tjejer!!!
Hoppas att alla mår bra trots att det inte är någon sol ute!
*ställer mig upp brevid EL och applåderar Cantaton för hennes långa inlägg* Mäktigt!! Imponerad!! Hur kommer du ihåg allt vad alla har skrivit?? Själv kommer jag knappt ihåg en sida bakåt!!
*sträcker fram en tass jag me`!!*
Här har resfebern slagit till! Och jag har tagit en alvedon men det går inte över! Fattar inte!!???
Har börjat skriva en packningslista! Men sen när jag sitter här och skriver så vet jag inte vad 17 man ska ha på sig där!! Måste ha en uppsättning kläder på dagen och en på kvällen! Oj....jag som liksom brukar ha med mig en hel del för en helg! Hur mycket ska jag ha med mig nä jag ska vara borta i en hel vecka!!!????? Magnus kommer att bli tokig på mig!!!
Är det någon här som kan förklara hur det fungerar med en e-biljett??
Ska man skriva ut den eller räcker det med bokningsnummret?
Nä, nu väntar tvätten på mig!
Puss och kram på er alla!
Eurolady
Låter som en helt perfekt sista-dagen-innna-semestern-fredag
Lite soft morgon med blivande maken och så softisch på jobbet liksom och du hade ju som sagt "röja undan dag" i går så då tycker jag absolut du får bara chilla i dag.
En vecka ja, då är du FRU Eurolady, mmmm låter SÅ FINT tycker jag. *blir lite tårögd* Lilla gumman på dig!!
Fru Henax
100mm regn i Varberg???
Näääääeeeeee!!!! Ja, jag undrar just hur mycket nederbörd det kommit i Göteborg. Vill man ens veta??
Känns som det fan regnat sedan midsommar... helt sjukt.
För övrigt känns det lite skönt i dag, har haft två dagar av städ, tvätt och storhandling och annat jams så nu får man ha riktigt go och lugn fredag! Och JAPP, en tur till systemet i förrgår gör att man kan se fram emot, redan NU , ett glas rött till kvällen
Sitter och funderar redan NU även på middag... hmmm, lite grillskivor, potatis och rotfrukter i ugn (PALSTERNACKA given) creme fraiche med timjan och ett glas rött? *dregglar redan* Mmm, känns som det skulle kunna funka...
Är man frisk i huvudet när man sitter, proppmätt efter frukost, och drömmer om middag???
Vill jag ens ni ska svara...
Tja, vad kan jag säga, jag älskar mat!!
Fast nu är det la hög tid för kaffetåren här
Love U: HEEEEEEJ!!!!! Long time, no seeing!! You have been missed!!! (tänkte jag skulle förbereda dig för det nya språket du ska prata i en vecka! ) När är det ni åker? Nu i helgen eller på måndag? Kläder till såna resor är jättesvårt, jag kan bara hålla med. Känner samma sak inför Dominikanska. Mycket beach, men sen vill man vara fin på kvällen, osv. Vi får se hur det blir!
E-ticket funkar nog bäst om du skriver ut den. Tror det ska räcka med numret, men jag har alltid haft med mig den utskriven, för säkerhets skull. Man kan ju skriva av numret fel osv. Ring flygbolaget och kolla annars!
LKU, vännen min, du är så himla gullig!
på dig!!! *blir lite tårögd själv när jag ser LKUs tårar*
Förövrigt lät din middag riktigt mumsig. Blir lite sugen själv här, när jag läser om den. Det är bra att älska mat!