• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Eurolady

Ja, mörkt rödhårig (när det är nyfärgat )

Jag vill ha uppsatt, men inte stramt, utan lite lösta med lockar i nacken, eventuellt nån slinga som faller ner också.

Nu ska vi åka och hämta killens pass och köpa mat. Återkommer sen!

• anne på grönkulla

Det låter superfint. Till din klänning tror jag just nåt mjukt blir finast - och mot den färgen (jag är helst likadan, när jag då o då får välja färg helt själv!!!) så bör pärlor synas himla fint. själv hade jag en liten tiara i guldfärgat o med pärlor i.

• helenekl

EL; har du kvar min mailadress? jag får tillbaka mailen jag skickar till dig, det står att den inet finns längre... om du har kvar min, kan du maila dig då så ska jag visa hur jag hade mitt hår när vi gifte oss, det låter som vi har samma idé :)

• Eurolady

Tack för all hjälp! FruHelenekl, jag mailar dig sen. Får mail från dig ibland, men du kanske också har en gammal adress och min nya.

Är det bara jag som undrar var lilla LKU är idag?

• Cantaton

Jag har ju massor att skriva, men är alldeles för trött för att skriva ner det. Hur kan ALL ork gå ur en bara så där?

• LKU

Eurolady

Åhh *kramar om*
    Inget är väl som att känna sig saknad, TACK goa vännen Har haft fullt upp i dag med telefonsamtal, praktiska saker att göra som storhandling, en sväng till bolaget, apoteket, posten etc. samt middag hos svärmor och sen lite flera tfn-samtal med min familj angående firning av pappsen födelsedag som sker här i Gbg om 2 veckor. Nu chillar dock både sambon och jag och tar en kall, väldigt skönt. Tycker för övrigt pärlor låter jättejättefint!!
    Puss och kram goaste Euroladyn

• Eurolady

Hej alla underbara tjejer!

Sitter och håller på med festhäftet. Vi vill gärna lägga in lite fina, roliga, snygga bilder lite här och var. Är det nån av er fantastiska tjejer som har en länk till en bra hemsida med såna bilder?

på er i förhand för hjälpen!!

• Rosenhaga

Pärlor låter fint, bra idé!

Tittar på en märklig film som snart tar slut och då stupar jag i säng.

Tills imorgon, tjejer!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2