Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
love U
Hihi förstår att det är rejäl resfeber nu, ååååååh va underbart gumman!!!
Hmm, är inte helt säker på e-biljett, har för mig det räcker med ID men för säkerhets skull, ring ARN och fråga. Och JA, det är jättesvårt packa för en vecka, känns som man måste gardera med ALLA sorters kläder på något vis. Men, hmm... kanske...
2 klänningar
2 par byxor
3-4 toppar
ett par högklackade "finskor"
ett par mera "sommarskor" typ tygskor, ev ett par sandaler
ett par shorts
2 linnen
1 kofta
solhatt
bikini
och så en sisådär 7-8 raffset
Och givetvis så åker du i något superbekvämt, mjuka kläder rekommenderas vid långflygning!!
love U
Glömde lägga till en 2 kjolar också. Kanske en jeanskjol som funkar med alla möjliga sorters toppar och linnen och en mera "snyggkjol" som du såklart matchar med "snyggo-topparna" du också lagt ner, hihihhi... Japp, här är LKU din egen lilla packerska
EL: Thank you! I realy need some help with the språk!!! Hahahahaha
Tack gör hjälpen med e-ticket! Då skriver jag ut den!
Vi åker nästa lördag den 21 juli!
Då är du gift, tjejen!!!!! Wow!!! Håller en tumme för dig!
LKU: Har packat 8 rafsset.... bara... räcker det... och en tandborste... ska köpa en baddräkt idag. Så den får jag oxå packa ner! Sen tror jag det får räcka! Jag kommer bara gå mellan sängen och poolen! Dricka kan jag göra i poolen och äta kan jag göra i sängen! Ohederligheterna kan man ju göra på båda ställena!!!! Hahahahahahaha
Jag brukar skriva ut e-biljetten, men jag tror att det egentligen bara är bokningsnumret de behöver. Har man betalat det med kort så räcker det ibland emd numret på kortet man betalat med - de hittar registreringen via det numret i incheckningen också, påstås det. Men ring och fråga så är du säker!
Jag menar biljettnumret - ibland får man både ett bokningsnummer från resebyrån (som är deras ärendenummer) och ett biljettnummer (som är flygbolagets).
love U
Låter helt perfekt!! hahahaha, ja ohedligheter, det kan man ju som sagt pyssla med lite var som helst och ni är ju som sagt på bröllopsresa så herregud då är det väl legitimt om något!!!
Dom andra gästerna får väl ta lite HÄNSYN liksom!!!
Här generar vi oss inte...
*ser framför mig hur jag kommer att få läsa om love U och hennes make i senaste numret av "Hello" där man kan se dom ligga och mysa vid poolen PRECIS brevid några Elvis-kopior som dagen*
Eh, vadå... "som dagen??"
LKU helt förvirrad, vet inte vad som kom med där. "brevid några Elvis-kopior" och DÄR skulle meningen vara slut Sorry.
LKU:
Hahahahaha
Ja, de andra gästerna får väl hålla sig därifrån! Om det inte har Elvis-kostymen på sig såklart!! Hahahahaha
Cantaton: Visst hade du köpt en BH i någon butik där de hade lite större storlekar?? Var var det? Ska ut på jakt efter en BH och en baddräkt och behöver lite råd?
Eller är det någon annan som kommer ihåg var det var??
Gabbies:
Om du ser det här så lycka till!!!! NJUT av dagen!!
Kram