Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*sitter och väntar på att potatisen och palsternackan ska bli klar i ugnen*
Hmm.... tam tam tam....
Vad gör alla goa flickor....?
Gabbies ränner nog runt alldeles tossig och fixar detaljerna inför i morgon hihi...
Fru någongång. är i Frankrike...
Cantaton på konsert i fin röd klänning...
Eurolady bröllopsshoppar för fullt...
Heleneli är uppe i Jämtland...
Princess åker nog runt i nya bilen...
anne? Rosen? FRUhelenekl? Fru Henax? love U? gurans?
Det blir lite rester idag. Gjorde bulgur igår med en massa grönsaker i, hittade en bit kalvfilé i frysen imorse som åkte fram på tining och en sallad med fetaost - åsså en bönröra förståss. Idag provar jag Go Greens BBQ-röra (jättegod!) blandad med den mexikanska röran.
Vin, idag blir det vin! *glad*
Bestämde mig häromsistens att det bara får vara vin på fredag, lördag och söndag. Tenderade att bli vin mest varje dag tidigare. Nu är det faktiskt ännu godare när helgen kommer.
Smaskens, nu är det klart!
Rosenhaga
Låter som massa smarr det där, är förstås inte förvånad hihi...
Håller helt med angående vin... Försöker också hålla det till helgerna, tenderar precis som du säger att bli lite närsom annars. Speciellt med bag-in-box, livsfarligt
Inte så bra för vikten heller...
*tittar i taket och visslar*
Ingen viktnedgång här inte... sååå svårt att äta bra och rätt på sommaren!!
Kämpigt är vad det är. Usch är tjockare än någonsin nu, inte bra, men men det ordnar sig säkert... någongång
mmm, borde själv äta bättre just nu, det gick så bra i vintras - måste hitta tillbaks till flytet. Men nu puttrar kikärter på spisen (dock inte till middag, ska bli hummus)
Hemlagad hummus är så himla gott! Jag kokar ett paket kikärtor och fryser in, sedan är det bara att ta fram på morgonen så får vi härlig hummus på kvällen. Gissar att du gör likadant, för såååå många är vi inte som kokar kikärtor själva för att göra hummus. :)
Allvarligt talat, detta med Baginbox funkar inte här i huset. Vi får i oss alldeles för mycket vin så jag köper inte det längre. Synd, det finns många bra numera och till bra pris. Det är liksom ett större motstånd att korka upp en flaska till än att bälja i sig sjätte glaset ur en BiB...
Mitt patriotiska hjärta klappar lite extra, har just sett programmet om Victoria. Tycker vi har en väldigt klok och fin kronprinsessa måste jag säga, sen kan man ju diskutera om vi måste ha ett kungahus etc, men DEN diskutionen ger jag mig INTE in i nu
Tycker i alla fall hon verkar bra. Från superseriöst till helt Oseriöst, nu blir det "Daredevil" på 1:an och gofika
Ja, det regnar ute liksom, vad hade man väntat sig...
Ha en trevlig fredagkväll alla rara
... och Euroladystumpan, ta `t lugnt med den Ukrainska skumpan
Gissa varför jag kolla på "Daredevil"... såklart BARA för att min idol Jennifer Garner är med hihi
Tyvärr blev kikärterna lite mysko, får se hur hummusen artade sig till slut. Här tänkte vi nog ha den till frukost!!!
Hörde LKU´s anrop!
Jag har varit ute o cyklat med bonusdottern i en timme...gud så skönt det var!!! :)
Idag ahr vi ätit tacos, haft bilstrul gånger 36890976 miljoner så det slutar snart med att vi lämnar den med en tändsticka och en dunk bensin och --------!
Fy fasen för att vara sjukpensionär och inte ha några pengar :(
Ja nä, imorgon blir det bättre för då är vi utbjudna till min nytillkomna syster och hennes sambo och ska ha grillfest där :) me like grillfest! :o
KRAM på er alla andra och
Lycka till med bröllopen (ni vet vilka ni är!;))