• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Rosenhaga

Ja precis!! Åh va roligt det hade varit... men men nu får vi njuta av en klippning tillsammans i cyberrymden

*börjar febrilt leta efter bra hårsajter*

• LKU

TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS

Här kan man beställa gamla nummer av tidningen Hairstyle, det gjorde jag och fick inspiration till lite alternativa frisyrer! Och sen är det toppen att kunna klippa ut en BILD och ta med till sin frisör, jag gör ALLTID det, för det är så himla svårt att förklara annars tycker jag

www.girogate.net/projekt/fp/db/db.pl&kategori_id=35&o=0&l=100&template_file=link_kat.html

• Rosenhaga

Du är för god, vet du det!

Imorgon är det jag som ringer och beställer tid hos min frisör.

• LKU

Åh va roligt Rosen, blir supersugen själv här nu!! Satt just och bloggade om detta och kikade runt på olika sajter om hår... Näe banne mig alltså, jag tror det blir en dramatic haircut om några dagar!!!
    Nu har jag triggat upp mig själv så enormt här och så blir jag ÄNNU mer sugen när DU ska slå till!!!

• Rosenhaga

Jag får helt enkelt rapportera av till dig. :)

Maken vill verkligen inte att jag har kort hår för det associerar han med "pojk-frisyr". Samtidigt är det så attans tröttsamt med långt hår som tar flera timmar att torka när det är tvättat. Nej, ut ur duschen och rufsa det torrt. Så vill jag ha det!

• Rosenhaga

Ingen större risk dessutom att maken tar mig för en pojke när jag har kort hår. Jag är ju hyfsat stor totalt sett och kvinnliga former saknas inte. *gapskrattar åt formuleringen*

• Princessdiamond

jag vet inte riktigt..
    men man blir lycklig iaf...
    jag hade världens leende hela tiden :)

• Rosenhaga

Prinsess,
    Nu blir jag så sugen att resa igen - simma med delfiner ser så fantastiskt ut. Kanske en tripp till Kolmården ryms i budgeten i alla fall. :)

• Rosenhaga

Nä, ni! Nu ser jag en strimma sol så här far jag iväg som ett skott till hundgården. Vovven vill träffa sina kompisar och lattja lite.

Knäpp som jag är så stuvar jag in oss i bilen och kör en kvart för att han ska få träffa dem.

• Princessdiamond

det där har jag också alltid funderat på.. tror du att kolmorden låter en bada med delfinerna om man ber snällt om det? :)

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2