Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Grattis igen - vad lyckliga ni såg ut!!!
någon som vet när sista harry potter-boken kommer ut på svenska?
Den ges väl ut nu i veckan på engelska, va?
Svenska förlaget säger 21 november i översättning:
www.panorstedt.se/templates/Tiden/News.aspx
Här kan du också kolla
www.harrypotter.nu/
tack anne :) då har jag ju iaf en idé om när jag äntligen kan få lägga beslag på den :)
Fru Henax
SOLNING på hög nivå här med
Helt suveränt väder i HELA Sverige i dag, underbart för alla soldyrkande svenskar
Detta behöver vi, sååå väl!! Min darling och jag var först jätteduktiga och smörjde i oss väl med SPF och drack BARA vatten... men allteftersom eftermiddagen började närma sig så övergick det till färgglada drinkar i stället som JAAAA, gick rätt upp i knoppen, förstås
Glassfrossa lät helt SUVERÄNT Henax, tror det kan bli att härma er lite...
Kanske man nyktrar till lite grann åtminstine
Ha en trevlig kväll med maken
ALLA önskas en trevlig kväll i sommarsolen såklart
Skakade liv i den gamla grillen så nu sprakar kolen och snart är det dags för kycklingen. Solen skiner, himlen är blå och salladen klar och en bra arbetsdag har gått mot sitt slut.
Helt okej, men andra ord.
Ha det gott!
Härligt väder idag, sannerligen! Men vi har mest varit inomhus. Har shoppat lite saker, varit och lämnat de hos päronen och lånat deras skrivare (vår har fått för sig att den inte vill fungera nu, så här lagom till vårt bröllop!
) och pratat lite med dem om vilken hjälp vi behöver osv. Sen vart det lite mer shopping och nu har vi kommit hem och fixar middag. Blir kyckling här med, grillad (inhandlad på Ica, vi fuskar lite
) och ratatouille! Mums!
Har i alla fall hittat en klänning jag gillar idag, som jag nog ska ha på brunchen dagen efter. Har letat mig galen i hela stan efter en klänning eller kjol till denna brunch, och hittade den i en butik 3 minuter hemifrån som jag bara brukar gå förbi, av någon outgrundlig anledning!
De verkade ha rätt fina kläder där, så det blir nog fler turer in dit senare i mitt liv!
Ikväll ska vi försöka få ihop festhäftet slutgiltigt och sen måste jag gå igenom min garderob. Måste ju se vad jag har för kläder inför smekmånaden! Och vad som måste inhandlas ...
Åh, vi grillade kycklinglår som jag hade marinerat i soya, riven ingefära och riven vitlök samt lite sweet chili. Himmelskt gott!
Vet inte vad maken gör med tzatsikin, men hans är bäst. Yummie!
Tänk Eurolady, snart är det dags för er!