• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Gabbies

Vill bara sticka in och säga tack för alla grattis och lycka till! Vi hade en underbar dag med sol o klarblå himmel på morgonen och eftermiddagen men på kvällen regnade det, men vad gjorde det? Då var vi ju inomhus. Jag lovar att lägga ut bilder när dom är klara.

• LKU

Gabbies

Åååh va roligt och skönt att höra söta FRUN!!

*parkerar mig vid "fotoalbum" på Gabbies hemsida* Ingen press

Stora kramar

• Rosenhaga

Gabbies, härligt att er dag blev fin - njut nu av tillvaron!

• Rosenhaga

Fiskgryta? Hmmmm....jag är så himla dålig på fisk. Är inte van, helt enkelt. Men gott är det när jag väl lagar till något men det kräver liksom mer än om jag gör kött, lamm, korv, ägg, grönt eller så. Nu är det i och för sig bättre eftersom vi numera bor närmare en bra fiskaffär så det blir nog fisk en, två gånger i veckan i vart fall.

Recept mottages tacksamt.

• Rosenhaga

Här blev det "Halva världen på en tallrik"...lite knasigt ihopblandat men trevligt. Lite många smaker, bara. :)

Ryggbiff från Sydamerika
    Rösti - är väl från Schweiz?
    Hummus - mellanöstern
    Kimchi - Korea
    Zucciniröra med vitlök - Frankrike

och allt nedsköljt med öl från Tyskland.

• Rosenhaga

Ja, just det. Vill gärna tipsa om en god och billig öl från Lidl. Köpte den första gången för ett halvår sedan, mer för att jag var övertygad om att något så billigt måste vara riktigt hemskt! (Jag funkar så, jag vill testa, utvärdera och prova.)

Döm om vår förvåning när ölet var riktigt gott! Kostar under två kronor burken 45 cl.

Burgen Pils Premium är alldeles utmärkt till vardagsmiddagen, tycker jag.

• LKU

*antecknar "Burgen Pils Premium"* Älskar att få tips!!! TACK Rosen!!

Lät urmysigt att käka ""Halva världen på en tallrik"... me like

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2