Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Rosenhaga
haha, känner igen det där ja, och jag blir tokig på MIG SJÄLV att jag fastnar i det där gammalmodiga tänkandet att "en flicka ska ha långt hår". Visst, det är superfint och romantiskt och kvinnligt, men samtidigt så kan ju en kort frisyr vara väldigt kvinnlig och fin på en tjej också. Min syster har kort hår till exempel och inte går jag runt och tycker DET är okvinnligt precis!! Åååhh suck. *skakar på huvet åt mig själv*
Och eh, näe kvinnliga former fattas ju inte direkt här heller om man säger så!! Min sambo skojar ibland om att man kan ställa ett glas öl i min svank!!
Princess
Man kan få bada med dem men då får man förboka och det är lite dyrt har jag för mig, men det går!! Kika in på deras hemsida, har för mig det står något om det där
ah :)
ja vi betalade ju drygt 1000 spänn per man nu så..
vart köper man snygga billiga soffor??
Gabbies
*väntar otåligt på underbara bilder på Gabbies hemsida*
hej tjejer :) Nu har jag skummat igenom allt ni skrivit :) Men kommer inte ihåg ens hälften så jag kommenterar inget .. med risk för att glömma någon..
Här är det varmt och skönt solbrännan börjar bli mer intensiv :) äter gott och dricker goda viner och kall öl :) Har dock lyckats bli förkyld så idag är jag mkt inomhus och då åkte datorn fram :)
Har plöjt stieg larsson triologin nu de senaste dagarna. och dom 2 sista böckerna var ju bara så bra. Men det har vi ju redan diskuterat innan :)
Nej nu skall vi äta lunch.
Kram på er så dyker jag in här när jag kommer hem. Vilket vi ännu inte vet när det blir :) Så skönt tycker jag.
Grattis Gabbies. Hoppas dagen blev precis som ni ville ha den.
Fru någongång.
Gullig du är gumman som kikar in här, på din semester
*känner mig hedrad* Trist du blivit förkyld men hoppas du kryar på dig fort!! Låter helt underbart att INTE veta när man kommer hem igen, tar det som det kommer. DET är väl den sanna semestern det, njut min flicka
Här har vi, tro´t eller ej, haft....
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL i dag!!!
Näe, man trodde verkligen inte sina ögon, men har suttit ute och solat hela em och sen gått härlig prommis under den blåa himmeln. Helt ljuvligt. Hade nästan glömt bort hur det känns att ha fint väder
Känner mig som helt ny människa när man fått sol, luft och ljumma vindar mot huden
Nu dags för gomiddag, sen blir det dusch och soft söndagkväll.
ME LOVE
Puss och kram på er alla rara sommarflickor
ahaaaaaaa, är det fler som ska göra en FRUhelenekl och klippas sig?? Förra veckan klippte jag 25 cm av mitt långa hår och klippte lite etapper för att få mer volym samt färgade håret idag och så har jag fått ett plattång då mitt lockiga hår annars blir ännu lockigare så nu har jag en tuff o fin frisyr som ff är lång o lättskött :D
Jag vet inte vad det är, men något smittar i denna tråd - nu senast att klippa av sig långa håret.
Har just gjort lite hummus (inspirerad av denna tråd häromdagen) och tog i massor med egenodlad slätbladig persilja. Mums!
Köttet framtaget ur kylen och kimchin likaså. Funderar på om vi ska ha pasta, potatis eller ris till. Har liksom inte bestämt tema ännu (som ni ser så är det både asiatiskt och mellanöstern).
Sitter i vart fall här och dricken en "Enbärsmust". Gottigott gott!
FRUhelenekl
25 centimeter???? Oj flicka lilla, näe jag menar FRUN lilla måste ha suuuuperlåååångt hår
Modigt av dig gumms, men visst är det skönt att få lite mer frisyr än "bara långt" ?
Det är så jag känner, fast jämfört med dig har jag nog pojkfrissa *fniss* Näe men allvarligt så känns det mer och mer som det är läge för en ny hot frizz... mitt nya jag liksom... Fattas bara jag kan gå ner alla hemska kilon också så vore jag nöjd... och hitta ett nytt jobb... DÅ vore allt väldigt mycket bättre. Men, men EN sak i taget och en ny frissa kanske ger lite ny kraft och energi att orka fixa allt det andra, vem vet?
KRAMIS
Rosenhaga
Enbärsmust, herreguuuud så gott DET lät då!!! Måste köpa nästa gång i affären
*antecknar* KRAM