• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Rosenhaga

Titta, det är perfekt bröllopsväder!

Lycka till idag och bara njuuuut. Stort grattis, det är en underbar dag.

• Fru Henax
    Ha en toppendag idag, Gabbies!

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!
  • Princessdiamond

fyller gabbiesvår idag?

isf, grattis!!

• Rosenhaga

Hej Princess,

Nja, det är nog lite mer åt "tager du" osv

• Princessdiamond

åh, förlåt.. *noll koll*

ännu mera grattis till gabbies!!! :D

• Eurolady

*ställer mig i gratulationskön och ger Gabbbies en kram på hennes stora dag*

Härligt att se solen igen! Blir nog det axelbandslösa linnet idag, så man får lite färg men inga jobbiga solmärken!

Här har vi planerat in hela dagen, känns det som. Fast vi sov typ en timme längre än tänkt, så vi får se om det blir som vi tänkt. Nu ska jag i alla fall klippa killens hår, sen ska vi in till stan och hitta papper till festhäftet (det vi köpt känns lite tjockt) Sen ska vi ut till en handelsträdgård och leta efter doftranka (som jag vill ha i håret) och därefter ska vi träffa killens kompis som ska fota oss och diskutera hur vi vill ha fotona. Sen bär det nog hemåt och fixas med festhäftet. Puh!!

Fast vi kom rätt långt med bordsplaceringen igår i alla fall! Det känns skönt. Det känns i princip som den är färdig, men vi ska nog låta den ligga en dag eller två och se hur den känns sen.

Nä, nu verkar killen ha ordnat färdigt med allt inför klippningen, så jag ska väl ta tag i det nu!

Kram på er alla, hoppas ni får en underbar dag och återigen GRATTIS till Gabbies!

• LKU

Gabbies
    Ha en UNDERBAR dag käraste Gabbies, vi är alla med dig i tanken och glädjs varje minut med dig i dag. STORT GRATTIS och många kramar!!

FRUhelenekl
    Härligt med cykeltur men jobbigt med bilen. Aj aj aj *kramar om*
    Låter toppen med grillfest hos nytillkomna systern, hoppas solen skiner i Nkpg i dag KRAM

• LKU

anne
    Hur gick det med hummusen? Blev det smarrig delikatess till gofrukosten i dag kan man tänka?

Rosenhaga
    Blev det omöblering i går av köket eller hur gick det? Gissar på fantastisk god middag och ETT glas vin i alla fall... Jag lyckades otroligt nog hålla mig till ett glas rött, men faktum är att jag har börjat känna mer och mer att jag är nöjd med just ett eller kanske två glas, vet inte, blir bara så sömnig annars... hmm, är väl åldern som gör sig påmind antar jag Gamla Tanter pallar inte så mycket som pigga tonåringar som bekant...

• Princessdiamond

*vill se bröllopsbilder*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2