• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

Är det här vi ska hänga nu?!

• LKU

Japp Henax, alldeles rätt!!!

Fan va jag skäms, gud som jag klantade till det där

So sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen värmande välkomstkramar till alla!!

• LKU

Gabbies
    Och bara så du vet Gabbies, du ÄR lika självklar som osten på gomackan, kaffet till kladdkakan, ja lika sjävlklar som ALLA ANDRA flickor är här i tråden! Ville bara förtydliga så det inte råder några tveksamheter!!

• LKU

Näe det får nog bli lite chillande i soffan med ett glas rött, lite godis och lite "Men in trees" (på 3an) tror jag, efter den här EXTREMT jobbiga hjärnarbetet See ya...

• Fru Henax

*ställer in en cd-spelare, stora skålar med snacks och en massa cider, öl och vin för att få igång den riktiga hemma-känslan*

*funderar på om jag skulle vara ensam om att uppskatta en stooor plansch på Fredrik Ljungberg här inne*

• helenekl

*kikar in lite försiktigt, har jag kommit rätt nu?, ja det har jag*

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

:D:D:D:D:D:DD:D:

Skönt att höra att tråden inte kommer dö ut trots att den är ett år gammal nu! *puss*

• LKU

Fru Henax

Ååååh vilket underbart initiativ!! Mums, va gott med cider, öl och snacks och yeees va härligt med go musik också!!
    Kram och +poäng till Henaxen

FRUhelenekl
    Japp, du har hittat alldeles rätt stumpan, this is the place to be
    Puss puss

• LKU

Längtar nästa vecka då jag ÄNTLIGEN får mitt trådlösa så jag kan sitta lugnt och skönt i soffan och kolla på tv, fika eller mysa med ett glas rött och ÄNDÅ kunna snacka på BT!! DET kommer bli en riktig höjdare det!!

• Princessdiamond

ni har skrivit mycket idag.. jisses!
    nätet har inte funkat här på hela dagen..

trodde det va ett skämt att det va dags att starta en ny tråd.. tycker bara det är några veckor sedan den nya startades.. men men..

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2