• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Är det någon som har kontakter på skivbolag i Sthlm? Jag behöver en praktikplats 5 veckor i november o första veckan i december, inom ramen för mina studier.

• Princessdiamond

GRATTIS TJEJEN!!! härligt!! *bamsekramen*

• Cantaton

Alltså... jag är helt nedstämd :( Känner mej illa till mods. Känner mej ledsen (men är inte i närheten av att gråta eller så...) Känner mej en aning ensam, men vill absolut inte träffa nån. Känner att jag bara behöver vara ensam, men det är outhärdligt samtidigt. åååhh. *suck*

Jag blir stressad över småsaker just nu. Över att jag var tvungen att ha ett band runt armen i Egypten (all inclusiveband), att jag satt innerst, vid fönstret på planet (fast jag egentligen gillar den platsen bäst), av folk i stan osv osv. Just nu känner jag bara för flera dagars "vara för mig själv-kur". Men det är inte möjligt.. Jag ska vara omgärdad av ca 2500 människor nästa vecka. Och dela rum med 11 pers...

• Gabbies

Tack så jättemycket för alla grattis alla underbara tjejer! (ingen nämnd ingen glömd ;))

• Rosenhaga

Cantaton,
    Att lägga fokus på småsaker är ett sätt att undvika de stora sakerna. Ta tag i det som verkligen bekymrar dig och som behöver ändras istället för att lägga tid och energi på småsaker.

• Rosenhaga

Läser i tidningen att det forskas en del. Det är numera nyttigt att sola och kan hindra cancer och det är onyttigt att gå på gym för det kan brinna upp.

Skönt, då ligger jag kvar i hängmattan i solen med gott samvete. ;)

• gurans

Tjoho girls!!!:D:p:D:p:D

En ny dag med nya möjligheter:D
    Det händer mycket i den här tråden nu. Bröllop, resor, hemkommande soldater, nya jobb osv... Härligt!!:p:p:p

Igår var jag på företagsfest. Jag är trött. Haha, det är väl så som det ska vara iofs:)
    Jag blev dock lite besviken. INGEN EFTERRÄTT!! Hur kan dem? Här hade jag sett fram emot god mat, vilket inkluderar god efterrätt... men med massor med män som inte förstår det viktiga i sötsaker så var det inget de hade tänkt på!!!
    Men jag ska dock kompensera det genom att arrangera ett kafferep imorgon i stugan ihop med mamma:D Ojoj, jag lär fylla på kistan rejält med godsaker!! Nån som vill hänga på;)

Hoppas iaf att allt är bra med er och att du Cantaton kan få må bra snart!

LKU: Vilken dag, vilken härlig dag, när jag tänker på den blir jag glad...(nynnar på en gammal barnlåt)... undra vad LKU tänker på idag?!?!!:D:D:D:D Ozonlagret? Bensinpriserna? Om kaffefiltret är slut? TROR INTE DET!!!:D:D:D:D
    Puss på dig, blir så glad när jag tänker på en viss flygplats, en viss tidpunkt och en viss soldat som ska möta en viss tjej:p:p:p

Gabbies: Grattis till jobbet!!:D

Kan meddela efter att ha stuckit ut huvudet från mitt kontor att det fortfarande är stendött här. Det är visst bara gravida som jag och äldre herrar som totalt har tappat partyhatten som är här. Resten är nog hemma och sover:D

Kram på er alla och sköt om er!!:p:p:p

• LKU

Gooood moooooorning Vieet, näe jag menar Giiiirls!!

*nynnar Åh vilken härlig dag..."

gurans
    Hej lilla söta sommarflicka!
    Ingen efterrätt???? Vafalls???? Så här kan vi ju inte ha det!! *ringer direkt till bästa konditoriet i Borås och ber dem buda största härliga chokladdesserten till gurans*

*skickar även med lite sköna tidingar och lite cd-skivor eftersom det är så lugnt på gurans jobb*

Kanske är det lite skönt att det är soft gumman, då kan du äntligen få ta det lite lugnt, det är ju väldigt bizy days för dig de närmsta dagarna... Ta du och drick en kopp gott te, surfa lite, ät smarrig dessert (som levereras inom 10 min) och läs lite tidning och lyssna på musik...det är du verkligen värd så hårt som du jobbar jämt

Det är ju ändå fredag liksom!! Och vilken fredag sen... TACK söta stumpan för att du glädjs så med mig.
    TOPPEN är DU!!

Massa massa kramar

P.S. Kan säga att själv har jag inte sovit en blund knappt i natt, eller jo jag har sovit men vaknat typ sjuttiotusen gånger. Sovit väldigt oroligt med andra ord. Inte så konstigt , känns ju som julafton idag

• LKU

Cantaton

Som det låter i mina öron är du inte riktigt stabil ännu och behöver LUGN och RO. Det "små sakerna" du upplevde var stressande och jobbiga är tecken på att din kropp och du inte mår riktigt bra. Jag kan inte nog poängtera hur vikigt det är att verkligen LYSSNA på dom här signalerna. Jag VET att du har massor inbokat hela sommaren, men lilla gumman, du märker väl hur din kropp reagerar? Kanskr är det så, hur hemskt det än må låta, att du faktiskt MÅSTE ställa in FLERA grejer för att verkligen få chans att börja må bra igen. Det finns inga genvägar... och även om man känner sig själv och vet att man mår bra av att ha många järn i elden så betyder inte det att man måste ha det JÄMT och framför allt kanske inte JUST NU. Det är ditt liv och ingen annan än DU som kan känna vad som är rätt, men jag kan bara säga att jag hoppas du tar signalerna på allvar. Och detta kommer från en som gärna varit utan sin sjukskrivning pga fysisk och psykisk ohälsa under alldeles för lång tid, jag har sagt det förr och jag säger det igen, hade JAG lyssnat på min kropps signaler (som påminner väldigt mycket om det du berättar) och gjort något åt det DIREKT så hade det inte behövt gå så långt och vägen tillbaka hade inte behövt bli så lång. Du är så ung lilla vän och har massor av år att göra massa bra, roliga och underbara saker. Det är inte hela världen att stanna upp och låta kroppen få komma i fatt, återhämta och komma igen och faktiskt få låta det ta den tid det tar, i det långa loppet så är det värt allt. Och ju tidigare man stannar upp när man inte mår bra, desto fortare kan du ju börja hitta tillbaka och må bra igen.
    Sköt om dig lilla gumman! Hoppas du inte tycker jag låter hård och hemsk, jag vill bara ditt bästa och är mån om dig, att du inte ska behöva hamna i samma situaton som jag gjorde.
    Massa kramar

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2