Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
LKU
imorgon.... :D
Princessdiamond
Yes, i morgon... (dock törs jag inte ta ut glädjen riktigt ännu, armén har ju strulat förr som sagt...men jag hoppas, hoppas, hoppas
)
*hålla tummen*
Princessdiamond
TACK
om mindre än två dygn åker vi..
vid den här tiden på lördag är vi på flygplatsen i london och käkar krispy kreme :D
Princess
Härligt!!!
jo, men nervöst..
Dagens tips från LKU
Dagens första tips:
Rensa och städa din dator så den blir snabbare!
Finns massor av enkla och bra program du kan ladda ner gratis för att få hjälp med detta. Själv har jag använt mig av "EasyCleaner", suveränt bra och gissa om det är en FRÖJD att upptäcka att datorn jobbar mycket snabbare! När man tex avinstallerar ett program så ligger det ändå kvar många filer helt i onödan och dessa hittar dom här cleaner-programmen och raderar dem. (lite svårt att hitta alla filer själv såvida man inte är superhacker liksom) Jag körde också en "diskrensning".
Gå in på "Den här datorn", välj "Lokal disc", vänsterklicka och gå in på "Egenskaper", där får du upp hela datorn som ett "tårta". Under den bilden finns en ruta som heter just "Diskrensning". Klicka där så sätter rensningen i gång och vips så blir din dator ren och fin igen
Dagens andra tips till er som reser mycket eller snart ska resa lååångt bort...införskaffa egen mini-bio!
Till alla er i allmänhet, men i synnerhet Eurolady och Princessdiamond som ska ut och flyga lååångt, är en bra investering en liten mini DVD. Finns på SIBA i priser mellan 1.000-2,000 kr. Har ingen själv men har sett film på en sån liten söt och det gick hur bra som helst och ljudet är det inget fel på! Du kan lätt ha den i knäet och så bara plugga in hörlurar. Denna lilla behändiga leksak förutsätter förstås att man gillar film
Tjing tjing
Hello girls!
Jisses vad alla var morgonpigga idag!
Själv är jag nu helt slut. Har suttit hela förmiddagen med ett gäng från Moldavien och hållt en presentation på engelska som översatts till moldaviska! Så hjärnan nu är lagom mosig.
Men jag ska bara jobba typ 1½ timme till, sen ska jag åka iväg och kolla festlokalen och möta festarrangören!
LKU, tack för tips om mini-DVD , vi får se om en sån införskaffas eller om vi förlitar oss på flygbolaget.
LKU, jag håller tummarna jag med för att militären inte strular den här gången, jag tycker de har strulat färdigt med dig!
Princessdiamond, härliga tider! Bara två dagar kvar! Hoppas ni får det helt underbart och att ert hotellrum har bra AC!
Cantaton: Härligt jobbat med smileysarna!
Snart är du uppe i samma klass som jag och FruHenax både när det gäller längd på inlägg och antal smileys!
Anne och Rosenhaga: Tja ba!
FruHenax: Lyllo dig som snart har semester. Själv har jag två veckor kvar imorgon ....
FruNågongång, du ska nog få en bild du med. Och du har också semester snart!
Hoppas du får det underbart på Gotland.
Alla som jag glömt: Hoppas ni har en bra dag!
Nä, nu ska jag försöka kickstarta hjärnan och få lite jobb gjort. Hörs ikväll!
Såja, nu fick jag äntligen till ett långt inlägg i den här tråden också!