• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Och ja, instämmer med anne, med den klänningen kan du rocka till håret lite mer, blir kanon!!!

• LKU

Fru någongång.

Skönt att höra att det inte bara är jag som goofar till det ibland och GOTT att du hittade hit, det var skönt. Nu är vi snart samlade allihopa Roligt att det gick så bra med lilla Alice, men du så är du ju proffs också Hoppas du haft en fin och mysig kväll gumman och så hoppas jag på SOOOL över hela Sverige i morgon. Är SÅ trött på detta regn nu!!
    Sussa sött vännen. Kramkram

• Fru någongång.

Eurolady: Nu blir jag ju galet nyfiken på klänningen.. Om du vill får du gärna maila mig med *ber snällt*

• Fru Henax
    Tänkte bara säga natti natti på er! Sov så sött!

PS! EL, kul att det gick så bra med klänningen! Måste kännas skönt!!
  • Cantaton

Alltså, ni har ju inte varit dåliga på att skriva! Jag tittade in i tråden innan jag gick från jobbet igår, och så följde jag länken till LKU's mailbombingtråd och tänkte "Oj, redan två sidor", men så insåg jag att jag skulle följa ytterligare en länk, och där var redan FYRA sidor skrivna! Plus att jag hade missat en massa inlägg i ursprungliga tråden. :o

• Rosenhaga

*gäspar*

*famlar efter kaffekoppen*

Somnade tidigt igår kväll och vaknade inte förrens klockan sex! Åtta timmars sömn, det var inte i förrgår direkt. Behövdes säkert så jag klagar inte, bara lite grusig i ögonen och förvirrad av att vakna. Bäst jag tar lite kaffe till. Morr'n på er, må ni alla få en bra dag!

• anne på grönkulla

Gomorrn!

Ja, här är det oxå lite segt, men jag tror aldrig jag har varit så trött som hela detta året, faktiskt....

• Rosenhaga

Igår kom det paket från Adlibris - härligt med böcker! Förutom en massa Arto Paasilinna så en "Du är vad du äter" av Gillian. Bara genom att bläddra i den fick jag en massa uppslag som är enkla att införa.

• Rosenhaga

Anne, det var din trötthet som fick mig att skriva om boken i köket för just detta om trötthet skrev hon om och vad det kan bero på och vad man kan göra för enkla förändringar för att nå resultat. Intressant om det stämmer.

• Cantaton

Rosenhaga, det låter skönt. 8) Själv sov jag inte många timmar. :o Eftersom jag bara är hemma fyra dagar mellan mina resor och jag igår kväll var på planeringsmöte i Täby åkte jag till Vallentuna på kvällen. Vacker-vacker bor där (liksom mina föräldrar) och ville gärna att jag skulle komma, och när man har så lite tid tillsammans utnyttjar man liksom nätterna... ;) Vi pratade om ditt och datt åtminstone fram till 00.30 eller något. Men vi skulle liksom upp 05.15 (han börjar jobba kl. 06.00, och hans bror jobbar alldeles i närheten av mitt jobb, och han skulle åka 06.15, så jag passade på att åka lite snålskjuts till jobbet). ;)

Jag har aldrig varit på jobbet tidigare än typ 8.15. Nu kom jag hit typ 06.45. Tur att jag frågade om larmkoden igår. (Denna tidiga morgon var ju inte direkt planerad.) Men det är bra att det blev så här. :D När jag kommer hem från Frankrike är det bara fyra dagar innan konsert, och pianisten och jag har inte repat än, utan ska köra första repet ikväll. Hade jag slutat 18 hade jag ju inte kunnat vara hos honom förrän tidigast 19, och då blir det inget jättelångt rep när vi för ovanlighetens skull måste vara hemma hos honom, där pianot står i hans mammas sovrum. Men nu kanske jag kan komma härifrån vid 15.30-16 nångång (om ingen får för sig att ge mej en massa nya uppgifter idag). Hoppas bara jag har energi nog att repa också ;)

Euro, jag har försööökt mej på det där med smajlisar nu. Tar nog ett tag innan jag blir helt bekväm med att slänga in dem här och var, men detta var en början.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2