Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Eurolady
Härligt att höra!!!
Hmm... jag har nog inte riktigt dragit mitt strå till stacken vad det gäller långa inlägg eller smileys...?! Bådar inte gott för den nya tråden...?!
Så kan det inte va väl?! Så får det väl inte va väl?!
NEJ!!! Nu ska här ordningen återställas med ett lååångt inlägg och med överdrivet mååånga smileys!
Börjar väl då med mitt "dagens tips"!
GÅ INTE IN PÅ ETT BANKKONTOR OM NI ABSOLUT INTE MÅSTE!!!
Det var vidrigt!!!
*här skulle jag vilja klistra in en smiley som är grön i ansiktet och spyr typ men nån sån finns ju inte*
Var tvungen att åka till banken idag för att få en ny kod till Internetbanken som vi har på jobbet... Stod i kö i 35 minuter! Och mitt ärende var klart på typ en minut!!!
Inte f-n hjälpte det att man stod i "företags-kassan" inte!
Men... vänta nu! Det var väl egentligen inte meningen att detta långa och smileyrika inlägg skulle innehålla så mycket/många ARGA/UPPRÖRDA smileys?!
Skärpning!
*försöker härmed kompensera upp för min tjuriga inledning*
Imorgon kommer LKU´s soldat hem!
Imorgon går jag och Fru Någongång på semester!
Imorgon är det bara en dag kvar tills Princessdiamond åker på sin läskigt, tråkiga Karibienkryssning!
Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills EL får semester!
Och sen allt annat skoj som förhoppningsvis vankas!
Gulfenad tonfisk kanske för Rosenhaga?! Eller mys med vacker-vacker för Cantaton?! Kanske Anne får åka hem till maken snart?! (Huvva, förresten! 10000 mail!!! Låter inget kul!
)
Kanske Gurans (alias Göran!) tittar in en sväng med magen i vädret!? (Känn ingen press alls!! )
Kanske det vankas grillkväll för nån?! Kanske nån har en flaska skumpa kylning?! Kanske nån vinner på Lotto?! Kanske nån får en snygg solbränna utan att BRÄNNA sig?! (Det kommer inte vara jag isf...! )
Undrar om detta inlägg är tillräckligt långt för att klassas som långt?! Njae, tveksamt! Bäst jag fortsätter babbla på lite till! Vore ju ytterst pinsamt om jag slog på stortrumman och basunerade ut att "här kommer ett jätteinlägg" och så skulle det visa sig vara kort ändå...!
Hmm, vad kan man tänkas skriva för en massa strunt nu då för att fylla ut lite mer?!
Jo jag vet!
Har jag berättat att det vankas ett syskonbarn till hos oss!! Min man kommer få en liten brorsdotter!
Inte förräns i novmeber men det hindrar väl knappast mig från att shoppa alla redan nu?!
Nej, just det! Har en massa gulliga ROSA kläder inhandlade alla redan!
AHH! Nu kom jag på en grej till att berätta om! Dock med lite sura smileys... Köpte idag ett grattiskort till mina ena brorsson. Stort, typ A4. Frågade sen i kassan "Finns det inget kuvert till...?!" Han sa "Tyvärr. Men det här borde väl passa?!" och så tog han fram ett VANLIGT kuvert, ganska fult med Svanenstämpeln på.
Men ok, det var ju ett kuvert iaf!
Tamtamtamtamtam daaaa! Sätter mig sen i bilen och kollar på kvittot...! 4 KRONOR HADE HAN TAGIT BETALT!!! Småpengar förvisso, men principen!!!
Brukar det inte alltid ingå kuvert när man köper kort?!
Kortet kostade ju iaf 39 kronor... *morrar surt*
Nej, ärligt talat! Nu skiter jag i det här! Ska gå och hämta en kopp kaffe och sätta fart och jobba...
Och om detta inlägg (trots mina ambitioner!) varken blir tillräckligt långt eller inte innehåller tillräckligt med smileys... TA DET MED NÅN SOM BRYR SIG!!!
till alla!
PS! Kan ju villigt erkänna att jag INTE korrekturläst detta inlägg... *friskriver härmed mig själv från alla eventuella missar*
EL
vet inte om det kallas hotelrum ombord på ett kryssningsfartyg? :D
men tack för omtanken..
Henax
va det du som va queen av långa inlägg?? :):D
LKU
köpte böcker ist.. billigare :)
snart dags för mig att ge mig av till jobbet :(
Fru Henax
*stående ovationer*
Uuuuuunderbart lååååångt och roooooligt inlägg söta Frun!! Impad!!!
1. Känner igen det där med bankärenden, fullständigt vidriga och ändå skryter alla banker med att dom förbättrar tjänsterna och öppettiderna, men hjälper det?? No! Nada! Njet! Blää tycker vi om detta
-o
2. Åh va roligt med ett till syskonbarn, bebisar är alltid mysigt
Känner igen det där med att börja handla till dom små redan dom är ute ur magen
3. SKITSNIKET att ta betalt för kuvertet!!!! Ursäkta mig liksom, men brukar inte kuvertet INGÅ?????
Säg bara vilken butik du var i så åker jag dit och läxar upp den fjantiga och inkompetenta expediten !!
4. Du har helt rätt i att det är massor att fira och vara glad över, tycker verkligen vi kör på tidigare inlägg och har FEEEEEEST i morgon!!!!
Me so happy
Tja, själv så har man städat och grejat nu så man är helt genomsvettig *puh* Så nu får det bli en dusch och sen lite middag. Blev köttfärsås kvar från tacosen i går så det får la bli lite "Euroladys favvo" i dag då, nämligen.....
...japp, spaghetti och köttfärsås, är alltid rätt liksom!! Tur man delade upp köttfärsen i går så hälften INTE har Taco-krydda för det är INGE gott i köttfärsås
Jo då ibland blänker det till och man är lite smart, men det är inte så ofta tyvärr!!
Jag har precis startat en tråd som heter TRUBADURHJÄLP
om ni vet nån som är duktig poå att spela gitarr, kan ni inte hojta till då??
spela gitarr OCH sjunga ska jag väl säga för vi ska sjunga ihop isf den 25 augusti
tacksam för ALL hjälp jag kan få
*kraaaaaaaaam*
www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m2372236.html
länken kan kanske vara bra att ha!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D