• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

FRUhelenekl

Hej gumms! Ska absolut hålla ögon eller kanske snarare ÖRON öppna!!
    Kramkramkram

• helenekl

LKU:

TACK söta du! Ja är det nån man kan lita på så är det du, jag menar, vem annars kulle sitta hela kvällen o leta efter två låtar åt nån annan??+

"rest my case" :D:D:DD:D

*kram*

• LKU

FRUhelenekl

Var så lite så!! Vad gör man inte liksom... Fast jag är fortfarande arg på att det inte gick att hitta den förb.... låtjä....
    på dig gumman!

• Cantaton

FruHelene, jag har skrivit i din karaoketråd. Låtarna finns på Svenska Karaokefabriken :D Tyvärr tror jag inte att jag kan hitta dej nån trubadur i Töreboda.:(

Snacka om dåligt att ta betalt - hela 4kr - för ett kuvert! :[ Lågt...

Mitt rep blev inställt. Men det gör inte så mkt. Jag är inte orolig. Och jag behövde ändå tiden till annat så. 8)

• Fru Henax

Skönt att höra att det inte bara vara jag som tyckte det var sniket med 4 kronor för ett sk*tet kuvert!

Sitter här på kontoret och funderar... ska jag stanna kvar och jobba ett par timmar till eller ska ist åka in tiiidigt i morgon bitti...?! Svåra beslut... Hmm, med tanke på hur hungrig jag är (ingen lunch!) så kanske jag har mer energi i morgon faktiskt... Jo, jag tror jag sticker hem nu!

Är iaf glad för att jag har bil!!! Det ösregnar och åskar!!! Ganska mysigt!

FruHelene/Radhus/Mirakelk*k! JAG kan spela "Kalle Johansson, Kalle Johansson, Kalle Johansson, Kalle..." på piano!! Kan det va nåt?!

• Rosenhaga

Jag är störtimpad! OoooooOOOOoootroligt vad ni har skrivit, skrattat och latjolajjat!!!

Den där gulfenade tonfisken visste precis hur den skulle ta utrymme i allas våra hjärnor. *flinar*

Tänk vad mycket kul som händer er alla nu - ett jättegrattis till ALLT! Själv fick jag ett sponanmail av maken i eftermiddags att han älskar mig. Det var trevligt efter 10 år att sådant fortfarande händer.

Tjohopp, vi hörs!
  • Cantaton

Rosenhaga, vad gulligt :)

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Ja, det åskar på bra ute. Hela himlen lyste nyss upp av en blixt.

• Cantaton

Det är ingen som råkar ha låten "Can't help lovin' dat man" på sin dator? (Helst med Charlotte Church).

• LKU

Fru Henax
    Gumman, ta och åk hem du och köp med dig lite take away-mat till dig och maken och så kan ni äta lite gott och ta ett glas vin och bara mysa och kura inne när det är sånt busväder!! Mmmys

Rosenhaga
    Åh va roligt, sånt är ju bara helt underbart. Får man aldrig för mycket av!! Länge leve kärleken!!!

Canataton
    Tyvärr, har den inte...

FRUhelenekl
    Om Fru Henax får vara med, vill jag också va määää!!! Jag kanske inte kan spela eller sjunga något men jag är en djävel på att dansa!!!! Många artister som uppträder har ju dansare har jag sett det anses väl i musikkretsar som lite seriösare tror jag...eller jag vet inte... *ler blygt*

• helenekl

Cantaton; jag har beställt de båda nu men jag fattar inte hur man laddar ner dom eller var man gör det??

*kliar mig i huvet o känner mig helt blåst*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2