• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

LKU:

och som vanligt sitter man och asgarvar när man läser dina rumsrena inlägg! :D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• LKU

Censurfiltret på BT har helt klart gått på semester, FRITT FRAM GIRLS!!!!!!!!

Trodde ALDRIG dom där inläggen skulle gå igenom :-d
  • helenekl

anne; ja DET du!!! *en hemlis*

*blinkar me ögonen*

Vill du veta? jo... -#¤%/(¤" ¤(=/¤" !"#%

......näääää när jag skulle förklara så ändrades bokstäverna..hmmm... konstigt1!!

Nu lär ju hemligheten gå i graven med mig.... :D:D:D

• LKU

Ja, FRUhelenekl, vad GÖR det där miraklet egentligen????????????

anne
    Ja jämfört med dom här ostbåge-tokiga och mirakelkuks-brudarna så förefaller du som den enda med sans och balans

• LKU

För övrigt så har jag varit och handlat nu och tänkte göra en Sockerkakstårta med grädde, jordgubbar och choklad på som "välkommen hem tårta" till fina Soldaten, men va tusan, jag kan väl göra en till, bara för att alla tjejer i den här tråden är helt underbara!!!! på er alla

• Eurolady

Hade faktiskt glömt bort Mirakelkuken!!! Den är ju bara för härlig!

*stannar en stund av i dansandet och förnimmer roliga berättelser om mirkalekuken*

Nä, nu ska det dansas igen!!! På med nåt riktigt svängigt nu, DJ!!! Typ "Be my lover" med LaBouche, den har jag många trevliga minnen från!

• anne på grönkulla

Har vi pratat om denna pryl tidigare? *minne som ett såll*

Åh Be My LOver - den älskade jag - tyvärr tog ett pucko min skiva...

• LKU

*hänger direkt på Eurolady och anne och dansar järnet*

*dansar fram till stereon och ser att nästa låt är..."Billie Jean" med Michael Jackson... whoooo hooo nu blir det dansa av kan ni tro, kolla in mina moves tjejer!!*

• Eurolady

Anne, jag har den hemma på skiva, kan skicka över ljudfilen till dig om du vill.

LKU, lät som en smarrig tårta, jag tar gärna en bit om jag kan skippa grädden och bara få jordgubbar och choklad!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2