• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Princessdiamond

tjena, här har ni skrivit..
    orkar inte ens läsa ikapp..
    har fullt upp här.. skall dessutom till jobbet om en timme..

• LKU

Eurolady

Jag vill veta exakt NÄR du ska träffa din vän ikväll så jag vet när jag ska skicka massa god energi i tanken till dig!!
    *skickar massa kramar redan nu så ditt energiförråd börjar fyllas på*

• anne på grönkulla

Eurlady, jag tappade bort det festyran o den påföljande med filosofiska stunden - men har du en fil med Be My Lover som du har lust att dela med dig av blir jag såklart superglad!!!

• Fru Henax
    SEMESTER!!!
    Nu har jag semster!
  • LKU

Grattis Henaxen!!!!!!
    Härliga tider, whooooo hoooooo!!!!!
    *dansar hejvilt i glädjeyran*

Och nu är det bara 4,5 timme kvar!!
    Dags för middag!! Måste se till så jag håller schemat här...
  • LKU

Och det skulle INTE vara en ledsen smiley är nej!!! Bara i dag!!!

• Fru Henax

*sitter mätt och belåten i SOLEN på balkongen nu och njuter*

Pizza! Med oxfilé och bearnisesås (hur fan stavas det?! ) bidde det! Sen blir det glass! Med marshmallovs (hur fan stavas det då?! )!!!
    *nynnar "Det ska va gött att leva, gött att leva...*

Berättade för min man alldeles nyss om dagens party här! Snacka han såg ut som en fågelholk!! "Vadå?! Vadå dansat?! Vadå ostbågar?!"
    Hans första fråga var dock:
    "-Va! Har inte du varit på jobbet?!"
    Jo precis, och festat!
    När han sen läste igenom partysidorna så fattade han äääntligen! Och sen sa han... "Jag vill också ha internetkompisar!" Piluttapilutta! Sa jag!

LKU!!! Mindre än 4 timmar nu!!! HURRA!!! Blev tårtan bra? För du har väl provsmakat?! Annars åtar jag mig det med glädje!

Anne, jo du! Semester är härligt! Men ska inte du ha mer än en vecka där i juli/augusti?! Hoppas innerligt att jag missuppfattat dig... Mer ledigt än så hoppas jag verkligen du får!

• Rosenhaga

Vilket party! Ostkrokar - Vill ha! Massor!! (Såg just att maken kom hem med en jäääätttepåse ostkrokar, undrar just vad han vill?! )

Tänk vad jag har missat idag, men härligt, härligt vad ni har haft det bra.

Tjing, dags att kasta firre i ugnen och mumsa på några potatisar på spisen. Tjo!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2